Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΦΙΜΩΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗ ΜΙΣΘΩΤΉ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Η συντονιστική επιτροπή Εκπαιδευτικών σε Διαθεσιμότητα καταγγέλλει στον Ελληνικό λαό τις απαράδεκτες τακτικές και μεθοδεύσεις εκ μέρους της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας που τις τελευταίες μέρες έχουν ξεπεράσει κάθε όριο.
Συγκεκριμένα:
Είναι απύθμενη υποκρισία, να βγαίνει ο κ. Λοβέρδος και να λέει ότι κόπτεται να καλύψει τα κενά στα σχολεία, όταν την ίδια στιγμή κρατά, για 16 ολόκληρους μήνες, σε διαθεσιμότητα–ομηρία μακριά από τα σχολεία τους, 1600 εκπαιδευτικούς που θα μπορούσε να τους αξιοποιήσει για τον περιορισμό των κενών. Είναι αναλγησία κυνισμός και ευθεία επίθεση στη μισθωτή εργασία, εκ μέρους του Υπουργού να καλεί άνεργους εκπαιδευτικούς με το πρόσχημα της εθελοντικής εργασίας να δουλέψουν αμισθί με το δέλεαρ της μοριοδότησης.
Είναι προσβολή προς όλους εμάς που βρισκόμαστε σε διαθεσιμότητα, προς όλους τους καθηγητές της τεχνικής εκπαίδευσης, αλλά και ολόκληρο τον εκπαιδευτικό κλάδο, η απαξιωτική συμπεριφορά του Υπουργού Παιδείας, σε πρόσφατη συνέντευξή του, στο πρόσωπο του προέδρου της ΟΛΜΕ. Ούτε λίγο ούτε πολύ, σε ένα κρεσέντο αυταρχισμού έδειξε ξεκάθαρα την πρόθεσή του, να φιμώσει κάθε άλλη φωνή, αμφισβητώντας το δικαίωμα κάθε εκπαιδευτικού να έχει γνώμη στα θέματα της Παιδείας. Θαυμάστε λόγια Υπουργού Παιδείας: «Είτε είναι ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, ο οποίος μας είπε, ενώ απ’ ότι μαθαίνω νοσηλευτής, ως νοσηλευτής ήταν εκπαιδευτικός ή είναι εκπαιδευτικός, βγαίνει και λέει, πού την ξέρει την παιδαγωγική αυτός;».....«ένας εκπαιδευτικός που έχει κάνει την παιδαγωγική… σοβαρά μιλάτε τώρα; Καθένας που έχει άποψη για ότι γίνεται, συμβαίνει με τα παιδιά μας λέει την άποψή του; Κι αν έχει δημόσιο ρόλο θα τη λέει και με δυνατή φωνή;»
Κάποιος όμως πρέπει να υπενθυμίσει στον κ. Λοβέρδο τα παρακάτω:
α) Οι καθηγητές της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης δεν είναι εκπαιδευτικοί δεύτερης κατηγορίας.
β) Οι καθηγητές νοσηλευτικής όπως και όλοι οι εκπαιδευτικοί της β’θμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, δεν θα μπορούσαν, σύμφωνα με το νόμο, να διοριστούν και να διδάξουν, αν δεν είχαν πτυχίο παιδαγωγικών σπουδών από την ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ).
γ) Αν και πριν γίνει Υπουργός Παιδείας υπήρξε Υπουργός Υγείας, “δεν κατάλαβε” ότι όπως στα νοσοκομεία, έτσι και στον τομέα υγείας των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ εκτός από νοσηλευτές υπήρχαν κι άλλες ειδικότητες (π.χ. ιατρικών εργαστηρίων, ακτινολογικών εργαστηρίων, φυσικοθεραπευτών κ.α.)
Η αυταρχική αυτή συμπεριφορά του κ. Λοβέρδου απέναντι στους εκπαιδευτικούς αλλά και στους μαθητές, σε συνδυασμό με την φασίζουσα συμπεριφορά του Υφυπουργού του στη Βουλή, αποκάλυψαν το πραγματικό πρόσωπο της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ. Τα φτηνά επικοινωνιακά παιχνίδια και οι προσπάθειες εξαπάτησης της κοινής γνώμης μέσα από ένα κλίμα δήθεν διαλόγου και συναίνεσης έπεσαν στο κενό
Από όλα τα παραπάνω βγαίνει αβίαστα το συμπεράσματα ότι στόχος του Υπουργείου Παιδείας και συνολικά της κυβέρνησης, είναι η ιδιωτικοποίηση της Παιδείας που περνάει μέσα από την υποβάθμιση και διάλυση του δημόσιου σχολείου, η άρση της μονιμότητας στο δημόσιο, οι απολύσεις εκπαιδευτικών, οι ελαστικές σχέσεις εργασίας, η εξαθλίωση, η χειραγώγηση των εργαζομένων, η στέρηση κάθε εργασιακού δικαιώματος, με απώτερο σκοπό την επιστροφή σε συνθήκες εργασιακού Μεσαίωνα και την "κολιγοποίηση". Άμισθη εργασία μαθητών με το πρόσχημα της κατάρτισης και άμισθη εργασία εκπαιδευτικών με μανδύα εθελοντισμού. Για την επίτευξη όλων των παραπάνω καταφεύγουν στον αυταρχισμό και στη φίμωση.
Οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα που για 16 ολόκληρους μήνες θύματα της παραπάνω εγκληματικής κυβερνητικής πολιτικής, έχουμε νοιώσει στο πετσί μας τον εμπαιγμό, την αναλγησία, την απαξίωση και το βρόγχο της απόλυσης να σφίγγει αργά και βασανιστικά στο λαιμό μας, δηλώνουμε ότι δεν θα σταματήσουμε τους αγώνες μας και καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς, τους ανέργους και όλους τους εργαζόμενους στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα σε ενιαίους συντονισμένους αγώνες από τα κάτω, για να ανατρέψουμε αυτές τις πολιτικές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου