Σάββατο, 28 Δεκεμβρίου 2013

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

Τη Δευτέρα 30/12 στις 12 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής Εκπαιδευτικών σε Διαθεσιμότητα στα γραφεία της Ο.Λ.Μ.Ε.

32 σχόλια:

  1. ΣΤΙΣ 11 ΘΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΕΚΤΑΚΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΘΙΞΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ. ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΣΗ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΡΙΑ ΣΙΜΙΤΖΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΡΑΚΑΛΩ , ΘΙΞΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΓΕΝΙΚΑ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ!
    ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΓΕΙΑΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για εκείνες τις έρημες ειδικότητες που δεν φαίνονται σε κανένα ΦΕΚ κάτι ΔΕ κομμωτές και χρυσοχόους έχει σκοπό να μιλήσει κανένας ή δεν χρειάζονται στην εκπαίδευση? Για τους 500 με 600 που τον Μάρτιο θα μείνουν χωρίς δουλειά έχετε να πείτε κάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΟΛΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΛΕΟΝ ΥΠ΄ ΟΨΙΝ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΙΝΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ -ΑΠΟΛΥΣΗ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ.

    - ΠΩΣ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΕ ΑΣΕΠ ΠΟΥ ΔΕ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΗΣ ΣΕΛΕΤΕ;;;
    - ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΞΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ( ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΙΤΕ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ Η ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ) ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΗΣ ΣΕΛΕΤΕ;;;;;;;;; ( ΠΟΥ ΔΕ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΥΠΙΚΟ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ).
    - ΓΙΑΤΙ ΕΞΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ;;;;;;;;;;
    - ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ;;;
    - ΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΕΛΙΞΗ-ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΕΚΝΟΠΟΙΗΣΕΙ Η ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΗΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΟΝΙΟΣ Η ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ;;;;
    - ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ;;;;
    - Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ;;;;
    - ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ- ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ- ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ;;;; ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ;;;;
    - ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ;;; ( ECDL.......)
    - ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΔΗΛ. ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ-ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ-ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ;;;;;
    - ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙ ΔΕ ΔΟΘΗΚΑΝ ΘΕΣΕΙΣ;;;;;
    - ΓΙΑΤΙ ¨ΚΑΤΑΔΕΧΟΜΑΣΤΕ" ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΥΤΕΛΙΣΜΟΥ; ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΤΗΣΑΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ;
    - ΓΙΑΤΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ Ο ΑΣΕΠ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ;; ( ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑ ΜΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΡΙΒΟΔΙΚΑΙΟΙ).
    -ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ;;;
    -ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΤΥΧΙΑ;;;;
    -ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΕΣΤΩ Η ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΙΕΚ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΜΑΣ;;;
    -ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΗΚΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ-ΑΓΧΟΣ-ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ;;
    - ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ ΟΙ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ;;;
    -ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ;;
    - ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΥΓΕΙΑΣ;;
    ΓΝΨΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΡΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΗ ΒΙΑΙΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΞΟΔΟΥ;;
    -ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΒΟΗΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΝΙΧΡΑ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ;;;
    ............................................................................................................................
    ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ.

    Η ΟΛΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ
    - ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠ ΟΨΙΝ ΤΗΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ-
    ΝΑ ΤΑ ΘΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ-
    ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΡΗΞΙΚΕΛΕΥΘΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ( ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΓΙΑΤΙ Π.Χ ΠΗΡΕ Η ΤΑΔΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΚΑΜΜΙΑ......... ΚΟΚ)-
    ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ Ο ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ

    ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ.

    Η ΑΝΟΧΗ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ- Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕ..

    ΕΛΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο .Ίσως το ποιο ενωτικό κείμενο που διάβασα από τον Ιούλιο.Μακάρι όλοι να σκεφτόντουσαν όπως εσύ,τότε όλοι θα περνούσαμε ποιο χαρούμενες γιορτές.

      Διαγραφή
    2. ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΝΑ ΤΕΘΟΥΝ ΕΠΙ ΤΑΠΗΤΟΣ ΣΤΟΥΣ Κ.Κ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΚΕΚΚΡΙΜΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ.

      Διαγραφή
  6. ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΤΕ ΑΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤ/ΚΗ, Η ΚΑΙ ΤΟΥΔ ΔΙΑΘ/ΜΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παιδιά είμαστε από επαρχία (Κρήτη) και με τεράστιες δυσκολίες στη μετακίνηση (κακοκαιρία, εισιτήρια οικογένεια κλπ). Παρακαλώ, λόγω των παραπάνω και δεδομένων των συνθηκών, παρακαλώ θέσετε το θέμα των ΠΕ1810 που απουσιάζουν τελείως από τα υποτιθέμενα μελλοντικά ΙΕΚ ολόκληρου του νησιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. H συντονιστική συνεδριάζει αλλά είναι ανοιχτή η συνεδρίαση
    μπορούν να έρθουν κι άλλοι συνάδελφοι
    περιορισμός θα υπάρχει λόγο χώρου
    δηλαδή δεν χωράνε και 100 άτομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αφήστε την παγίδα της μοριοδότησης και πιέστε για συνολική λύση καταδεικνύοντας την αδικία που έχουμε υποστεί (το παραδέχθηκε σχεδόν και ο Μητσοτάκης στην εκπομπή) και τη συνολική λύση που δόθηκε στους Δημοτικούς Αστυνομικούς που όλοι γνωρίζουμε πως διορίζονταν. Είμαι απολυόμενος με τα τωρινά δεδομένα αλλά γνωρίζω πως κάθε μοριοδότηση θα είναι άδικη για κάποιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για να σταματήσουμε την καραμέλα του παιδαγωγικού…. Πάντα προαπαιτούμενο διορισμού στη Τεχνική Εκπαίδευση ήταν το Παιδαγωγικό. Εκτός από την εποχή που διορίστηκαν αρκετοί με 30μηνο 16μηνο όλοι οι άλλοι και του ΑΣΕΠ είχαν την απαίτηση του παιδαγωγικού. Κάποιοι που διορίστηκαν έτσι δεν … έκαναν τον κόπο να το πάρουν. Κάποιοι άλλοι το έκαναν. Φτάνει πια το κλάμα. Όλων ήταν επιλογή το τι θα κάνουν.
    Τώρα για να είμαστε δίκαιοι (και αφού αύριο θα συναντηθεί η ΟΛΜΕ και το Συντονιστικό γιαυτό το θέμα) θα μπορούσε να γίνει το εξής: Όπως και στους διορισμούς των αναπληρωτών προηγείται αυτός που έχει παιδαγωγικό το ίδιο να γίνει και εδώ. Δηλαδή να έχει δικαίωμα αίτησης αλλά να μπαίνει στη σειρά μετά από αυτούς που έχουν παιδαγωγικό. Αυτό άλλωστε ισχύει και στους πίνακες των αναπληρωτών και ωρομισθίων και διαγωνισμών του ΑΣΕΠ
    Θα είναι άδικο γι ΄ αυτούς που ξεσπιτώθηκαν για να το πάρουν (το παιδαγωγικό) να μπουν στο ίδιο τσουβάλι με αυτούς – ειδικά του 30μηνου – που άραξαν και δεν πήγαν..
    Η λύση θα ήταν απλή αν έκαναν εφαρμογή ότι ισχύει στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων. Όλοι έχουν δικαίωμα αίτησης αλλά προηγούνται αυτοί που έχουν το παιδαγωγικό. Κάτι τέτοιο άλλωστε δεν γίνεται και με τους τρίτεκνους….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το θέμα δεν είναι μόνο η ΣΕΛΕΤΕ αλλά και η μοριοδότηση. Αν ζητάμε να μη μετρήσει η ΣΕΛΕΤΕ τότε θα ζητάμε να ισχύσουν τα 30 μόρια και για επετηρίδα,ενιαίο πίνακα, 24μηνο και 30μηνο. Ή και τα δύο μαζί ή κανένα. Όχι δύο μέτρα και δύο σταθμά όπως στα δεύτερα πτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συνάδελφοι στην τρέλα.
    Δυστυχώς άρχισαν τα όργανα και το Υπουργείο κάνει την δουλειά του υπακούοντας στις εντολές του κου Σαμαρά.
    Δυστυχώς για εμάς που θα μείνουμε απ΄ έξω μας καταλαβαίνει ο κος Υπουργός και κατανοεί την θέση μας παρόλο που ποτέ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΥΤΕ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ.
    ΠΩΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΟΤΕ και πως θα πέσει μαχόμενος υπέρ των εκπαιδευτικών που θυσιάζονται στον βωμό των δικών μας παιδιών που δεν τους πειράζουνε.
    Όμως ας καταλάβουμε και κάτι, οι αγώνες δεν γίνονται μόνο απο κάποιους και η πλειοψηφία της εκπαιδευτικής κοινότητας να αναρωτιέται αν μας έχουν απορροφήσει στο Υγείας !!!!
    Σίγουρα η ευθύνη της ενημέρωσης και της εγρήγορσης του κόσμου δεν πέφτει στον ΑΠΟΛΥΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ,
    διότι και οι διοικητικοί και οι γιατροί του ΕΟΠΠΥ κινήθηκαν διαφορετικά και κέρδισαν όσα μπόρεσαν. Οι εκπαιδευτικοί μάλλον επιλέγουν να τους εκπροσωπούν όσοι τους εκπροσωπούν και μετά τους ρίχνουν τα βάρη, αφού οι ίδιοι έχουν κάνει λανθασμένη επιλογή κατά πως φαίνεται . Αφού και ο ίδιος ο Μητσοτάκης το είπε: με έβγαλε ο λαός πρώτο βουλευτή και το κόμμα μου κυβέρνηση. Θα κάνω λοιπόν ό,τι θέλω εγώ και αν δεν σας αρέσει τότε στις επόμενες εκλογές ας μην με ψηφίσετε. Δυστυχώς συνάδελφοι ως πολίτης ίσως έχω την επόμενη επιλογή, ως εκπαιδευτικοί ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ .
    Φώτης Δανάσκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΣΚΗΘΕΙ ΠΙΕΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ Ο ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΩΝΙΣ..,< ΣΕ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΟΣΑΛΤΕ 20/11/13 Ο ΑΔΩΝΙΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΡΟΦΗΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΛΟΥΣ>
    ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΦΗΣΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΑΝ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΙΕΚ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΗΞΕΡΟΙ.
    ΕΝΑΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΠΕ 18.10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφε να λάβεις υπ΄όψιν σου ότι υπάρχουν και εκπαιδευτικοί ΠΕ1810 που δεν έχουν απολύτως καμμία κλινική εργασιακή εμπειρία και φυσικά δεν είναι καθόλου επιθυμητή η μετακίνηση στο Υπουργείο Υγείας- συμφωνώ απόλυτα με τη θέση του κ. Κλήμη για επανάκτηση της οργανικής και επανατοποθέτηση μόνο σε δομές του ΥΠΑΙΘ.
      Η θέση πρέπει να είναι κοινή για όλους -αδιαπραγμάτευτη και αμετακίνητη

      Διαγραφή
    2. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΟΥΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΥΠ.ΥΓΕΙΑΣ
      ΑΛΛΑ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΜΟΥ,
      ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ 47 ΕΙΝΑΙ ΒΙΟΠΟΡΙΣΤΙΚΟ

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ συνάδελφε έχεις απόλυτο δίκαιο- αλλά τουλάχιστον













      Αγαπητέ συνάδελφε έχεις δίκαιο,αλλά θεωρώ ότι θα έπρεπε σε μία τέτοια περίπτωση να κληθούμε και να δηλώσουμε με σειρά προτεραιότητας αυτό το οποίο επιθυμεί ο καθένας.
      Για μία δίκαιη αντιμετώπιση πρέπει να επιδιωχθεί να γίνει για όλους μετάταξη στους φορείς που επιθυμεί πραγματικά ο καθένας.
      Όπως ακριβώς το καλοκαίρι έγινε η μετάταξη τών καθηγητών της δευτεροβάθμιας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
      Εμείς γιατί να αντιμετωπιστούμε διαφορετικά;;
      Γιατί θέλουν κάποιοι απο εμάς να απολυθούμε;;;;


      Διαγραφή
  14. ΚΑΚΩΣ ΑΦΗΣΑΜΕ ΤΟΝ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ) ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΜΑΣ.
    ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΥΠ .ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ.ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ Ο ΥΠ.ΥΓΕΙΑΣ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΟΤΙ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2014 ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ ΥΠ.ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ(ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ) ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ.
    ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ(ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ) ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ. ΑΛΛΑΖΕΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΙΕΚ. ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ.

      Διαγραφή
    2. τι ειδικότητα έχει δηλαδή;

      Διαγραφή
    3. Επιτρέπεται να κάνει αίτηση σε άλλη ειδικότητα από αυτή που διορίστηκε;

      Διαγραφή
    4. Ναι, αν διαθέτεις κάποιο άλλο πτυχίο από αυτά που απαιτεί το ΦΕΚ, μπορείς να κάνεις αίτηση, ασχέτως από το πτυχίο διορισμού.

      Διαγραφή
  15. Αγαπητοί συνάδελφοι στην τρέλα της διαθεσιμότητας.
    Οφείλω να δώσω μία απάντηση εκ μέρους των Φυσικοθεραπευτών και άλλων ειδικοτήτων για τις θέσεις που εκπροσωπούμε και εκπροσωπούσαμε πάντα στη Συντονιστική των Διαθεσίμων της Αττικής.
    Συνάδελφοι , στην συντονιστική υπάρχει η θέση όπως έχουν ξεκαθαρίσει πάρα πολλοί ότι εκπροσωπούν μόνο τους συναδέλφους των ειδικοτήτων τους της Αττικής ή και δεν θέλουν απο την μία να εκπροσωπούν όλους και όλες τις συναδέλφους της επικράτειας αλλά σε άλλα θέματα τους εκπροσωπούμε και σε άλλα δεν έχουμε την εξουσιοδότηση. Εμείς ως Φυσικοθεραπευτές εκφράζαμε πάντα την θέση, από την πρώτη στιγμή που ετέθει το θέμα του φιλτάτου Αδωνιδος!!!!!, ότι είμαστε το θείο δώρο προς το Υπουργείο του, ότι έπρεπε να τον επισκεφθούμε ως Συντονιστική και μάλιστα μας είχαν καλέσει και είχαμε και ραντεβού έτοιμο. Ποιοί αντέδρασαν ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ;;
    Δυστυχώς παρότι θα μπορούσαμε να έχουμε κρατήσει την πόρτα έστω ανοιχτή και εκεί και στην ΚΕΔΕ και αλλού για όλους και όλες και να διαπραγματευόμαστε εμείς τις θέσεις που εμείς θα θέλαμε, τώρα βρισκόμαστε στην δυσάρεστη θέση να ψάχνουμε μόνο θέσεις στο Παιδείας που πάντα αυτό ζητούσαμε ως ΟΜΑΔΑ και ο κος Αδωνις να μας χλευάζει και να μας λέει ότι δεν έχουμε κλινική εμπειρία και δεν μας θέλει .......
    Γιατί συνάδελφοι του δώσαμε το δικαίωμα να το λέει και να μην μας θέλει επί ίσοις όροις.
    Τώρα πρέπει να αποφασίσουμε τι θέλουμε και αν επιμένουμε ως ΟΜΑΔΑ μόνο στο Παιδείας να αναλάβουμε και το ρίσκο να απολυθούμε. Μήπως οι Βρεφονηπιοκομοι που κατά τα άλλα δεν ήθελαν στους ΟΤΑ δεν θα κάνουν αιτήσεις;;;;;;;. Τότε μετά χαράς θα συντασόμασταν όλοι μαζί αλλά από ότι λένε τα μηνύματα απο την Επικράτεια δεν είναι και λιγες και λίγοι οι συνάδελφοι που επιθυμούν να φύγουν απο το Παιδείας και να πάνε στους Βρεφονηπιακούς σταθμούς των Δήμων, διαφορετικά θα δούμε όλες τις θέσεις τους να παραμένουν κενές. Θα γίνει μήπως αυτό ;;; Όλοι ξέρουμε ότι δεν θα γίνει έτσι διότι μπροστά στην απόλυση θα κάνουμε τα πάντα. Μα γιατί δεν διαπραγματευτήκαμε απο την αρχή για τα πάντα και να έχουμε εμείς το μαχαίρι;;;;;
    Φώτης Δανάσκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ Φώτη Δανάσκου !!!!! ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ-ΕΚΘΕΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ .......ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ, ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΥΠΑΙΘ, ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ ΤΕΛΙΚΑ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΕΤΡΕΧΑΝ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΑΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΕΤΣΙ ;;;
      ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕΣ ΑΝΤΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΑ ΕΘΕΤΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ΄
      ΦΩΤΗΣ ΔΑΝΑΣΚΟΣ

      Διαγραφή
    2. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΣΥΚΩΤΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΟΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
      ΦΩΤΗΣ ΔΑΝΑΣΚΟΣ

      Διαγραφή
  18. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΕΡΒΑΛΕΤΕ!!!ΑΝ ΘΕΛΑΤΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΣΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΧΡΗΣΤΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΕΚΕΙ.Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΣ ΤΟΥ ΥΠ ΥΓΕΙΑΣ,ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσοι προσλαμβάνονται στο υπουργείο υγείας έχουν κλινική εμπειρία?Όχι βέβαια.Όπως γίνεται με όλους τους νεοπροσληφθέντες δηλ. δίνεται μία περίοδος εκπαίδευσης και προσαρμογής έτσι θα πρέπει να γίνει και με εμάς.
      Αλλιώς θα είναι σαν να δεχόμαστε ότι οι φοιτητές που παίρνουν τώρα πτυχίο έχουν περισσότερες γνώσεις από εμάς . Στην πραγματικότητα εμείς έχουμε πάρα πολύ περισσότερες γνώσεις (ακόμη και από αυτούς που εργάζονται στα νοσοκομεία) απλά δεν έχουμε κλινική εμπειρία.Την μετακίνηση δεν την επιλέξαμε εμείς, αλλά δεν δέχομαι ότι δεν μπορούμε να την κάνουμε,χρειαζόμαστε όμως, εάν ποτέ γίνει αυτή η μετακίνηση, τον απαιτούμενο χρόνο προσαρμογής.Όλα τα υπόλοιπα από οποιαδήποτε πλευρά λέγεται είναι απλά δικαιολογίες και κυρίως οι συνάδελφοι σε διαθεσιμότητα θα πρέπει να γνωρίζουν ότι παίζουν με τις ζωές οικογενειών.

      Διαγραφή
  19. Συμφωνώ με το σχόλιο του Φώτη! Επιπλέον να διορθώσω ένα παραπάνω σχόλιο σχετικά με την Ασπαιτε: στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ προαπαιτούμενο για το διορισμό ήταν η βαθμολογία πάνω από τη βάση κι όχι η ΑΣΠΑΙΤΕ. Γι αυτό κ πολλοί με παιδαγωγικό δεν ήταν στους διοριστεους αφού δεν είχαν την απαιτούμενη βαθμολογία. Άνθρωποι χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ έγραψαν στα παιδαγωγικα καλύτερα από αυτούς που την είχαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή