Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

5/12 συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπ. Παιδείας

Όλοι στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 5/12 στις 12.00 στο Υπουργείο Παιδείας

Η συντονιστική επιτροπή Εκπαιδευτικών σε Διαθεσιμότητα καλεί όλους τους συναδέλφους να λάβουν μέρος αγωνιστικά στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που διοργανώνεται από την ΟΛΜΕ για τη διαθεσιμότητα και τις ολέθριες συνέπειές της τόσο για τους εκπαιδευτικούς που πέντε μήνες τώρα αντιμετωπίζουμε τον εμπαιγμό και τον κίνδυνο της απόλυσης όσο για τους χιλιάδες μαθητές που εδώ και τρις μήνες δεν έχουν καθηγητές να κάνουν μαθήματα, ενώ συνεχίζεται το σχέδιο διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης και ετοιμάζονται νέες διαθεσιμότητες με καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων!!!
Έχει προγραμματιστεί συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας στην οποία θα διεκδικήσουμε:
  • ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 
  • ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ 
  • ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΜΠΑΙΖΕΙ 
  • ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ 
  • ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ 
  • ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ, ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Η ΟΛΜΕ έχει κηρύξει στάσεις εργασίας για τη συμμετοχή στη συγκέντρωση 11 π.μ.-2 μ.μ. και 2-5 μ.μ.

 Διαβάστε εδώ την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

3 σχόλια:

  1. Αύριο μην φύγετε από τον Υπουργό αν δεν σας πει τι θα κάνει για όλους (1991) διαθεσίμους.
    Και για να μην παρεξηγηθώ είμαι από Σπάρτη και δεν μπορώ να είμαι κοντά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αύριο μην φύγετε από τον Υπουργό αν δεν σας πει τι θα κάνει για όλους (1991) διαθεσίμους.
    Και για να μην παρεξηγηθώ είμαι από Σπάρτη και δεν μπορώ να είμαι κοντά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΙΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ
    ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΑΛΛΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ;;;;
    Η ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ 130... ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ;;;
    ΦΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή