Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013

ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ - ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ

Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Διαθεσιμότητα


                     ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Η εξαγγελία των 1400 θέσεων για την τοποθέτηση των 1874 εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα, είναι ανάλγητη, κυνική και περιέχει κατάφωρες αδικίες. Δεν αποτελεί απάντηση στα δίκαια αιτήματά μας. Έχει σκοπό τον αποπροσανατολισμό και την διάσπασή μας. Συγκεκριμένα:

α) Ακόμα και στην περίπτωση που οι παραπάνω  εξαγγελίες γίνουν πράξη, 474 εκπαιδευτικοί οδηγούμαστε σε απόλυση.
Ζητάμε άμεσα μια θέση για κάθε εκπαιδευτικό σε διαθεσιμότητα, στις εκπαιδευτικές δομές του Υπουργείου Παιδείας. Αυτός ο στόχος είναι αδιαπραγμάτευτος και απαιτούμε από την πολιτεία, να αξιοποιήσει την εκπαιδευτική μας εμπειρία.

β) Στην προκήρυξη των 233 θέσεων για την κινητικότητα των εκπαιδευτικών που κατέχουν δεύτερο πτυχίο, αποκλείονται πολλοί εκπαιδευτικοί με πτυχίο π.χ. μαθηματικού, φυσικού, χημικού, θεολόγου, φυσικής αγωγής, καλών τεχνών κ.α.
Ζητάμε άμεσα να προκηρυχθούν θέσεις για όλους τους συναδέλφους που έχουν δεύτερο πτυχίο. στις ισχύουσες ειδικότητες.

γ) Στο αίτημά μας να αποσυρθεί η προηγούμενη Υπουργική απόφαση που αφορούσε τις 925 θέσεις στα ΙΕΚ-ΣΕΚ και να εκδοθεί νέα με μία θέση για κάθε εκπαιδευτικό σε διαθεσιμότητα στις εκπαιδευτικές δομές του ΥΠΑΙΘ, ο Υπουργός Παιδείας απάντησε με νέα άδικη και απαράδεκτη Υπουργική απόφαση που εξακολουθεί να αφορά μόνο 925 ανθρώπους. Και με αυτή την Υπουργική απόφαση εξαιρούνται οι κλάδοι ΔΕ01.05 Οικοδόμοι, ΔΕ10.08 Ηλεκτροσυγκολλητές, Ε01.15 Αργυροχρυσοχοΐας, ΔΕ01.17 Κομμωτικής,, ΠΕ18.29 Φωτογραφίας, ΠΕ18.37 Δημόσιας Υγιεινής, και ΠΕ18.39 Επισκεπτών Υγείας από τα ΙΕΚ-ΣΕΚ, ενώ στην ουσία εξοστρακίζει τους νηπιοβρεφοκόμους ΠΕ18.33 από τα ΙΕΚ-ΣΕΚ.

δ) Με εντελώς απαράδεκτο τρόπο προχωρεί στην μοριοδότηση κατά τη διαδικασία τοποθέτησης (εισάγοντας με τον πιο κυνικό τρόπο, τον ανταγωνισμό που οδηγεί στις απολύσεις).Έφτασε στο σημείο να διακρίνει τους εκπαιδευτικούς σε καλούς και κακούς, με μόνο κριτήριο τον τρόπο διορισμού τους, ενώ ξέρουν ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουμε διοριστεί αξιοκρατικά και οι εκφραστές ενός διεφθαρμένου κομματικού κράτους που στηρίχτηκε στις πελατειακές σχέσεις, μας οδηγούν στην απόλυση.
Ζητάμε λοιπόν να μην υπάρχει καμία διάκριση ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς σχετικά με τον τρόπο διορισμού τους (ΑΣΕΠ ή Επετηρίδα).
Η Συντονιστική Επιτροπή αναγνωρίζοντας την κρισιμότητα των στιγμών, καλεί με πνεύμα ενότητας και αγωνιστικότητας κάθε συνάδελφο να συμμετέχει πιο ενεργά και αποφασιστικά στον ύστατο αγώνα.


  • ΖΗΤΑΜΕ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 


    • ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΠΑΛ 



        Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Διαθεσιμότητα



      • 6 σχόλια:

        1. Δέκα ψέματα και μία αλήθεια - καθηγητές σε διαθεσιμότητα Θεσσαλονίκης

          http://www.youtube.com/watch?v=036cfLnNVmI

          ΑπάντησηΔιαγραφή
        2. Από τη στιγμή που οι θέσεις δεν επαρκούν για όλους, κάθε μοριοδότηση θα είναι άδικη για κάποιους. Το ίδιο συμβαίνει και με την κατανομή των θέσεων ανά ειδικότητα. Η επικέντρωση της συντονιστικής επιτροπής μόνο στο κριτήριο διορισμού είναι κατά τη γνώμη μου διασπαστική. Όπως το κριτήριο του ΑΣΕΠ αδικεί κάποιους, έτσι η προϋπηρεσία, η τριτεκνία, τα μεταπτυχιακά αδικούν κάποιους άλλους. Προς Θεού μη διασπαστούμε και άλλο. Καταδεικνύοντας την αδυναμία δίκαιης μοριοδότησης συνολικά, να διεκδικήσουμε λύση για όλους, όπως έγινε με τους Δημοτικούς Αστυνομικούς. Καλά Χριστούγεννα συνάδελφοι και καλή δύναμη.

          ΑπάντησηΔιαγραφή
          Απαντήσεις
          1. ΑΚΡΙΒΩΣ!!! ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟ. ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΥΣ! ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.
            ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!.

            Διαγραφή
          2. Συμφωνώ και επαυξάνω με όλα αυτά τα οποία αναφέρει ο συνάδελφος/ η συναδέλφισσα.
            Το μέγιστο πρόβλημα και σε αυτό το οποίο πρέπει να επικεντρωθούμε δεν είναι το κριτήριο διορισμού ΑΛΛΑ το ότι οι θέσεις δεν επαρκούν για όλους.
            ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ.
            Σε διαφορετική περίπτωση θα υπάρξει κατάφωρη αδικία για μία ακόμη φορά.


            Διαγραφή
        3. Κύριε αρθρογράφε, ξεχάσατε την ειδικότητα ΠΕ 1810 απ΄την οποία ζητάει 52 σε όλη την Ελλάδα από τους 200 και κάτι που είναι σε διαθεσιμότητα; Επί πλέον, από τους 52 αυτούς ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα εργαστεί σε ολόκληρο το νησί της Κρήτης. Παρακαλώ διορθώστε το άρθρο σας για να μην περιπέσετε στο ίδιο ατόπημα του Υπ. Παιδείας που μας θεωρεί ...."τακτοποιημένους". Ευχαριστώ

          ΑπάντησηΔιαγραφή
        4. Κύριε αρθρογράφε, ξεχάσατε την ειδικότητα ΠΕ 1810 απ΄την οποία ζητάει 52 σε όλη την Ελλάδα από τους 200 και κάτι που είναι σε διαθεσιμότητα; Επί πλέον, από τους 52 αυτούς ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα εργαστεί σε ολόκληρο το νησί της Κρήτης. Παρακαλώ διορθώστε το άρθρο σας για να μην περιπέσετε στο ίδιο ατόπημα του Υπ. Παιδείας που μας θεωρεί ...."τακτοποιημένους". Ευχαριστώ

          ΑπάντησηΔιαγραφή