Τα ανυπόστατα ψεύδη του Υπουργού Παιδείας για «την αξιολόγηση των δομών» και τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα
Γιατί κ. Υπουργέ;
Γιατί κ. Υπουργέ;
Επικοινωνιακό παιχνίδι, χρησιμοποιώντας τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, παίζει ο Υπουργός Παιδείας, με σκοπό να παραπλανήσει την κοινή γνώμη και την εκπαιδευτική κοινότητα, σχετικά με το θέμα των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα.
Ο Υπουργός, σε συνέντευξη που έδωσε στον real fm, διαρρηγνύει τα ιμάτιά του υποστηρίζοντας ότι: «Εδώ μιλάμε για ανθρώπους οι οποίοι θα πρέπει να απορροφηθούν σε άλλες
θέσεις. Δεν μιλάμε για απολύσεις. Δεν θα υπάρξει καμία απόλυση στο
υπουργείο Παιδείας» και «Μιλάμε για ανθρώπους οι οποίοι θα απορροφηθούν είτε σε διοικητικές
υπηρεσίες του ιδίου υπουργείου, είτε -εάν αυτό δεν καταστεί εφικτό- σε
άλλα υπουργεία»
Επίσης την διάλυση της δημόσιας παιδείας και τον ακρωτηριασμό της επαγγελματικής εκπαίδευσης τα βαφτίζει: « αξιολόγηση των δομών και των διαδικασιών». Το ότι πέταξε, με την διαδικασία του ξαφνικού θανάτου, σε μια νύχτα, έξω από την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση 2.500 καθηγητές και 20.000 μαθητές, το ονομάζει «ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης του προσωπικού»
Πώς είναι δυνατόν ο Υπουργός Παιδείας να λέει τόσο ανυπόστατα ψεύδη;
Ποιες δομές αξιολογήθηκαν κ. Υπουργέ;
Αυτές που καταργήσατε από την επαγγελματική εκπαίδευση για να τις κάνετε δώρο στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, που τρίβουν τα χέρια τους γιατί πήραν το "φιλέτο" της επαγγελματικής εκπαίδευσης; Αυτό άλλωστε δεν παραδέχεστε απροκάλυπτα, -την ιδιωτικοποίηση της Παιδείας-, όταν αναφέρεστε στη «μείωση του κράτους, τη μείωση του δημόσιου τομέα»;
Σε ποιες άλλες χώρες της Ευρώπης κ. Υπουργέ οι τομείς Υγείας-Πρόνοιας, Εφαρμοσμένων Τεχνών και Αισθητικής-Κομμωτικής έχουν αξιολογηθεί ως περιττές από την Δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση;
Ήταν μνημονιακή υποχρέωση να καταργήσετε αυτές τις ειδικότητες κ. Υπουργέ;
Που είναι η ευαισθησία σας κ. Υπουργέ για τους 20.00 μαθητές των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ -τα παιδιά ενός κατώτερου θεού- των καταργημένων ειδικοτήτων, που δεν έχουν καθηγητές να διδαχθούν ακόμα και τα μαθήματα που θα κληθούν να δώσουν το Μάιο Πανελλήνιες; Οι καθηγητές τους ήταν οι 2.000 υπεράριθμοι;
Πότε ήταν υπεράριθμοι οι καθηγητές των τομέων Υγείας-Πρόνοιας, Εφαρμοσμένων Τεχνών και Αισθητικής-Κομμωτικής; Το καλοκαίρι που ήταν κλειστά τα σχολεία; Τότε προφανώς το διαπιστώσατε όπως λέτε: «με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης του προσωπικού, ο αριθμός των υπεράριθμων είναι γύρω στους 2.000».
Γιατί πως είναι δυνατόν όλη την προηγούμενη χρονιά πέρσι, να υπήρχαν ελλείψεις καθηγητών στους τομείς αυτούς (οι τελευταίοι αναπληρωτές προσελήφθησαν πριν το Πάσχα) και στις αρχές Ιουλίου να περίσσευαν 2.000 καθηγητές; Η μόνη λογική απάντηση είναι ότι οι "αξιολογητές" του Υπουργείου Παιδείας έκαναν "αξιολόγηση" το καλοκαίρι που τα σχολεία ήταν κλειστά, άρα οι καθηγητές περίσσευαν!!!!!!!!!!!!!
Γιατί πως είναι δυνατόν όλη την προηγούμενη χρονιά πέρσι, να υπήρχαν ελλείψεις καθηγητών στους τομείς αυτούς (οι τελευταίοι αναπληρωτές προσελήφθησαν πριν το Πάσχα) και στις αρχές Ιουλίου να περίσσευαν 2.000 καθηγητές; Η μόνη λογική απάντηση είναι ότι οι "αξιολογητές" του Υπουργείου Παιδείας έκαναν "αξιολόγηση" το καλοκαίρι που τα σχολεία ήταν κλειστά, άρα οι καθηγητές περίσσευαν!!!!!!!!!!!!!
Σε ποιες διοικητικές θέσεις θα απορροφηθούν οι 1.998 εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα; Στις 325 των ΙΕΚ στις οποίες καλούνται να αποσπαστούν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί από άλλες ειδικότητες "εν ενεργεία";
Αν δεν θέλετε κ. Υπουργέ να απολύσετε εκπαιδευτικούς,
Γιατί δεν εξαγγέλλεστε ταυτόχρονα 1.998 θέσεις για τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα, για να σταματήσει η ανασφάλεια;
Γιατί δεν εξαγγέλλεστε ταυτόχρονα 1.998 θέσεις για τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα, για να σταματήσει η ανασφάλεια;
Γιατί -ενώ το εξαγγείλατε, στη συνάντηση που είχατε με την ΟΛΜΕ- δεν μετατάσσεστε εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα με δεύτερα πτυχία (φιλολόγου, νηπιαγωγού, δασκάλου, μαθηματικού κλπ) αξιοποιώντας τους και προτιμάτε να τους κάνετε, όπως λέτε, διοικητικούς;
Γιατί δεν αξιοποιείτε εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα με διδακτορικούς και μεταπτυχιακούς τίτλους στα ΤΕΙ, μιας και λόγω έλλειψης προσωπικού, τα ίδια τα ΤΕΙ έχουν ζητήσει να γίνουν φορείς υποδοχείς εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα με κατάλληλα προσόντα;
Γιατί δεν απορροφάτε όλους τους καθηγητές που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα και έχουν τόση εμπειρία, στα ΙΕΚ-ΣΕΚ και στην Ειδική Αγωγή, αλλά προκηρύξατε, για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών σε αυτά, μόνο θέσεις ωρομισθίων;
Γιατί στις 25/10, στον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου που έγινε στο ΥΠΑΙΘ, δηλώσατε ψευδώς, ότι έχετε ήδη απορροφήσει 1200 εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα στις θέσεις αυτές;
Γιατί στις 25/10, στον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου που έγινε στο ΥΠΑΙΘ, δηλώσατε ψευδώς, ότι έχετε ήδη απορροφήσει 1200 εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα στις θέσεις αυτές;
Αν θέλατε να κάνετε οικονομία κ. Υπουργέ, γιατί ενώ πληρώνετε τους καθηγητές με το μισθό της διαθεσιμότητας και τους έχετε σπίτι τους να κάθονται, πληρώνετε επιπλέον ωρομίσθιους για να κάνουν τα μαθήματα που μπορούν καλύτερα να διδάξουν αυτοί;
Γιατί αποφεύγετε να κάνετε δημόσια διάλογο ώστε να απαντήσετε στα τόσο φλέγοντα θέματα της παιδείας και της διαθεσιμότητας, αλλά προτιμάτε να βγάζετε δελτία τύπου, να κάνετε δηλώσεις σε εγκαίνια και συνεντεύξεις "κονσέρβα"; Γιατί κ. Υπουργέ;
Σας προτείνουμε λοιπόν γιαυτό το λόγο, να διοργανώσετε μια ανοικτή συνάντηση σε ένα ΕΠΑΛ του Πειραιά, παρουσία Γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών, ώστε να παρουσιάσετε τα ακλόνητα , επιστημονικά σας επιχειρήματα.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλη η παραπάνω καταγγελία οφείλουμε να την στείλουμε παντού και να την κάνουμε σημαία μας.
Ετσι μόνο ίσως μας ακούσουν
Φώτης Δανάσκος
«Σε ποιες άλλες χώρες της Ευρώπης κ. Υπουργέ οι τομείς Υγείας-Πρόνοιας και Εφαρμοσμένων Τεχνών έχουν αξιολογηθεί ως περιττές από την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν μνημονιακή υποχρέωση να καταργήσετε αυτές τις ειδικότητες κ. Υπουργέ;»
Πολύ καλή η επιστολή που έχει γράψει η επιτροπή αλλά για άλλη μια φορά …..που είναι η Αισθητική και η κομμωτική;;; Και να μην ξανά τρέξουν κάποιοι να πουν ότι γκρινιάζω.
Συνάδελφοι, πρώτον θέλω να πιστεύω πώς εκ παραδρομής η λέξη "εμπαιγμός" στον τίτλο του άρθρου γράφηκε με "ε" αντί όπως εξάλλου είναι το σωστό με ¨αι" και δεύτερον δε μπορώ πραγματικά να καταλάβω αν αποσιωπάται τεχνηέντως ( εξαιτίας σκοπιμοτήτων) η αναφορά στους εκπαιδευτικούς διορισμένους με σκληρό γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ ή είναι τυχαίο ή μη αναφορά στούς εν λόγω εκπαιδευτικούς;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφέρομαι φυσικά στην παράγραφο "Αν δεν θέλετε κ. Υπουργέ να απολύσετε εκπαιδευτικούς,
Γιατί -ενώ το εξαγγείλλατε- δεν μετατάσσεστε εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα με δεύτερα πτυχία (φιλολόγου, νηπιαγωγού, δασκάλου, μαθηματικού κλπ) αξιοποιώντας τους και προτιμάτε να τους κάνετε, όπως λέτε, διοικητικούς;
Γιατί δεν αξιοποιείτε εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα με διδακτορικούς και μεταπτυχιακούς τίτλους στα ΤΕΙ, μιας και λόγω έλλειψης προσωπικού, τα ίδια τα ΤΕΙ έχουν ζητήσει να γίνουν φορείς υποδοχείς εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα με κατάλληλα προσόντα;
Γιατί δεν απορροφάτε όλους τους καθηγητές που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα και έχουν τόση εμπειρία στα ΙΕΚ-ΣΕΚ και στην Ειδική Αγωγή,............................................................................
όπου ουδείς λόγος γίνεται για τους εκπαιδευτικούς διορισμένους με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ οι οποίοι θα έπρεπε πολύ λογικά και δικαίως να αποτελούν μία κατηγορία εκπαιδευτικών εξαίρεσης από τη διαθεσιμότητα.
Αντιλαμβάνομαι ότι πολλοί κλάδοι ( οικοδόμοι- υδραυλικοί- κομμωτές ) βρίσκουν "στέγη " κάτω από τη σκέπη και την προστασία της" Συντονιστικής Επιτοπής ...", αντιλαμβάνομαι επίσης ότι συνάδελφοι κάτοχοι δεύτερου πτυχίου και κάτοχοι μεταπτυχιακών -διδακτορικών προσπαθούν να προβληθούν ώς κατηγορίες εξαίρεσης ( και καλώς πράττουν ) με ειδικές αναφορές όπως στο συγκεκριμένο κείμενο- καταγγελία ΑΛΛΑ εκείνο που δεν αντιλαμβάνομαι είναι το ότι δε γίνεται απολύτως καμμία αναφορά στούς ΑΣΕΠΙΤΕΣ.
Στό κείμενο - καταγγελία στην παράγραφο που αναφέρεται στούς κατόχους δεύτερου πτυχίου- στούς κατόχους μεταπτυχικών- διδακτορικών θα έπρεπε να γίνει σαφής αναφορά και στους διορισμένους με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
Ευελπιστώ στην ανταπόκριση σας για άμεση διόρθωση της σύνταξης του κειμένου προκείμενου να αποτυπώσετε την αντικειμενική πραγματικότητα και να αποδώσετε δικαιοσύνη αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι πρόκειται για αβλεψία και όχι εσκεμμένη και συστηματική ΑΠΟΣΙΏΠΗΣΗ.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Θεωρώ ότι ήταν επιλογή μου να μην ασχοληθώ με την απόκτηση μεταπτυχιακού -διδακτορικού τίτλου.
ΔιαγραφήΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ, ο τρόπος διορισμού μου, που τότε ήταν ένας και μοναδικός η επετηρίδα !!!!!
Θεωρώ λοιπόν λάθος την διάκριση μεταξύ συναδέλφων σε ΑΣΕΠΙΤΕΣ και ΕΠΕΤΗΡΙΔΙΤΕΣ !!!!!
Συνάδελφε (ΑΣΕΠΙΤΗ) θα έπρεπε να γνωρίζεις πως κάποιοι ομοιοπαθείς παλιοί συνάδελφοι δεν είχαν την πολυτέλεια επιλογής του τρόπου διορισμού τους, η επετηρίδα ήταν μονόδρομος για αυτούς (προ Αρσένη εποχή). Αργότερα θεσμοθετήθηκαν νομίμως περισσότεροι του ενός τρόποι διορισμού καθόλα νομότυποι (16 μηνο, 24 μηνο, 30 μηνο, ΑΣΕΠ, και άλλοι συνδυασμοί επιτυχόντων του ΑΣΕΠ και προϋπηρεσίας).
ΔιαγραφήΚατά συνέπεια, από τη στιγμή που υπήρχαν περισσότεροι του ενός τρόπου διορισμού, ήταν φυσικό επόμενο να διοριστούν πολλοί από εμάς εκτός ΑΣΕΠ, χωρίς αυτό να είναι προσωπική επιλογή μας.
Θα έπρεπε ακόμα να γνωρίζεις ότι ακόμα και αυτοί που δεν έτυχε (γιατί περί τύχης πρόκειται) να διοριστούν με τον ΑΣΕΠ, ήταν επιτυχόντες ή ακόμα και διοριστέοι του ΑΣΕΠ περισσότερες από μία φορές και μάλιστα με βαθμολογίες ενδεχομένως πολύ μεγαλύτερες από τη δικιά σου ή άλλων συναδέλφων που διορίστηκαν αποκλειστικά από τον ΑΣΕΠ.
Επίσης, όπως είπε και ένας συνάδελφος πιο πάνω, θα έπρεπε να ξέρεις πως οι περισσότεροι ΑΣΕΠΙΤΕΣ, δεν κατέχουν πτυχίο παιδαγωγικών σπουδών και διδακτικής επάρκειας με ότι αυτό συνεπάγεται.
Τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις ότι όσοι διορίστηκαν με τον ΑΣΕΠ είναι καλύτεροι από τους υπόλοιπους;
Προφανώς δεν γνωρίζεις ότι οι περισσότεροι από αυτούς που αποκαλείς ΜΗ ΑΣΕΠΙΤΕΣ, ήταν όχι απλά επιτυχόντες του ΑΣΕΠ (όχι μόνο μία φορά) αλλά και διοριστέοι (ανεξάρτητα του τρόπου διορισμού τους) με βαθμολογίες πολύ μεγαλύτερες από πολλούς ΑΣΕΠΙΤΕΣ.
Μην πέφτεις λοιπόν στην παγίδα (επειδή έτυχε να σε βολεύει) της διάκρισης μεταξύ μας σε ΑΣΕΠΙΤΕΣ και ΜΗ ΑΣΕΠΙΤΕΣ γιατί αυτό μόνο κακό μπορεί να μας κάνει.
Τα συμφέροντά μας είναι κοινά!
Φιλικά
Πέτρος
Υ.Γ Για του "λόγου το αληθές" μπορώ αν θες να σου προσκομίσω συγκεκριμένα στοιχεία με ονοματεπώνυμα.
Φτιάξατε σύλλογο οι ΑΣΕΠίτες, δεν φτιάξατε; Άντε λοιπόν τράβα να "αγωνιστείς" εκεί και μη μας ζαλίζεις. Καλά στα είπε ο συνάδελφος παραπάνω, για κάποιους δεν υπήρχε επιλογή στο πως θα διοριστούν, υπήρχε ΜΟΝΟΝ η επετηρίδα. Το να σπουδάζουν όμως μέχρι πρόπερσι ήταν επιλογή τους. Άντε τώρα στο σύλλογό σας να κλάψεις για τον κόπο να διαβάσεις για ΑΣΕΠ. Εσύ διάβασες για να δώσεις ΑΣΕΠ κι άλλοι έχουν κάνει τη δια βίου μάθηση τρόπο ζωής.
ΔιαγραφήΣυνάδελφοι μη με στήνετε στα 5 μέτρα! καταρχάς για το "αι".. της νύχτας τα καμώματα... το διόρθωσα ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι υπάρχουν ελλείψεις ως προς το σύνολο των αιτημάτων μας, αλλά δεν είναι ένα υπόμνημα, είναι ένα άρθρο γι αυτά που λέει στις δηλώσεις του ο Υπουργός ενώ παράλληλα άλλα κάνει και άλλα υπογράφει.
Θα υπάρξει συνεργασία για να διορθωθούν κάποια σημεία και μετά από αυτό, να σταλεί και στον τύπο΄
Κάθε καλοπροαίρετη κριτική καλοδεχούμενη, για να βελτιωνόμαστε!
Νομίζω πως τώρα πια, ο καθένας έχει δείξει το ποιόν του και καταλαβαίνετε ότι στις παραλήψεις δεν υπάρχει σκοπιμότητα.
Αγωνιστικά
Αναστασία Γ.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω και εύχομαι να δείξετε και εμπράκτως την καλή σας πρόθεση με τήν άμεση διόρθωση του κειμένου και σαφή αναφορά στούς εκπαιδευτικούς εκείνους οι οποίοι έχουν διοριστεί με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ ( όπως εξάλλου πράττετε γιά τούς εκπαιδευτικούς εκείνους οι οποίοι είναι κάτοχοι δεύτερου πτυχίου- μεταπτυχιακού-διδακτορικού ) και να υπάρχει ευκρινέστατο ΑΙΤΗΜΑ με το οποίο να γίνεται λόγος για μετάταξη των εν λόγω εκπαιδευτικών ( όπως εξάλλου γίνεται και για τίς άλλες δύο κατηγορίες εκπαιδευτικών που προανέφερα).
Ουδέποτε μέχρι τώρα έχω διαβάσει σέ άρθρα- ανακοινώσεις της "Συντονιστικής Επιτροπής.." να γίνεται λόγος για τους ΑΣΕΠΙΤΕΣ.
Ας γίνει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η αρχή........ με απόλυτη σαφήνεια και ευκρίνεια.
Απαιτείται εντιμότητα και καθαρότητα στόν αγώνα........
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Όχι συνάδελφε η απάντησή μου σχετικά με τις διορθώσεις δεν αφορούσε την δική σου ανάρτηση αλλά τις προηγούμενες.Αν έχεις παρακολουθήσει τις συνελεύσεις, τις αποφάσεις και τα υπομνήματα στα οποία ομόφωνα έχουμε καταλήξει, δεν έχουμε ποτέ υποστηρίξει ότι πρέπει να προηγηθούν ή να εξαιρεθούν κάποιοι συνάδελφοι, με κριτήριο τον τρόπο πρόσληψής τους στην εκπαίδευση, γιατί στα 40 τουλάχιστον τελευταία χρόνια υπήρχε αδιάβλητος αξιοκρατικός τρόπος (επετηρίδα+ΣΕΛΕΤΕ ή ΑΣΕΠ) ανάλογα με την χρονική περίοδο, για το διορισμό όλων. (μιας και μιλάς για εντιμότητα και καθαρότητα)
ΔιαγραφήΜπορείς όμως αν θέλεις να το βάλεις θέμα στην επόμενη γενική συνέλευση για να επανατοποθετηθούμε στο θέμα αυτό.
Συνάδελφε, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι αποτελεί προσόν μόνο ο δικός σου τρόπος διορισμού μέσω ΑΣΕΠ έναντι των υπολοίπων θεσμοθετημένων νομότυπα και αξιοκρατικά τρόπων διορισμού εκτός ΑΣΕΠ;
ΔιαγραφήΜπορώ να σου αποδείξω με στοιχεία και ονοματεπώνυμα ότι εγώ και πολλοί άλλοι "ΜΗ ΑΣΕΠΙΤΕΣ" είμαστε περισσότερο ΑΣΕΠΙΤΕΣ από εσένα και τους υπόλοιπους ανεξαρτήτως τρόπου διορισμού (βλ. συμμετοχές και επιτυχίες σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ).
Συγνώμη που ανήκαμε σε περισσότερες κατηγορίες διορισμού από εσένα και τελικά έτυχε να διοριστούμε εκτός ΑΣΕΠ είτε επειδή μας πρόλαβε η προϋπηρεσία είτε επειδή είχαμε το δικαίωμα επιλογής μεταξύ περισσοτέρων τρόπων διορισμού και τελικά επιλέξαμε αυτό που πιστεύαμε ότι μας βόλευε περισσότερο τη δεδομένη στιγμή για καθαρά πρακτικούς λόγους ή επειδή έτυχε να επιλέξουν άλλοι για μας...!
και πάλι φιλικά...
Ανώνυμε ΑΣΕΠΙΤΗ συνάδελφε. Γιατί νομίζεις ότι εσύ είσαι πιο ικανός και πιο άξιος από όλους τους άλλους συναδέλφους που διορίστηκαν με τον εκάστοτε αξιοκρατικό τρόπου που υπήρχε για την εκπαίδευση? (επετηρίδα, πίνακα) Εγώ ξέρω πολλούς ΑΣΕΠΙΤΕΣ που δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια. Σου λέει κάτι αυτό? Νομίζω ότι ο εχθρός είναι άλλος και όχι μεταξύ μας!
ΑπάντησηΔιαγραφή