Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

Ασκήσεις απλής αριθμητικής του Υπουργού Παιδείας 925+325=1250 ή 1125+125=1250

Τροπολογία Διοικητικού και Εκπαιδευτικού Προσωπικού των ΔΔΒΜ, ΙΕΚ, ΣΕΚ, ΣΔΕ και ΚΔΒΜ.


Κατατέθηκε τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας (σε νομοσχέδιο του Υπουργείου αγροτικής ανάπτυξης) που τροποποιεί των αριθμό των θέσεων στα ΙΕΚ-ΣΕΚ σε 1125 εκπαιδευτικές (από 925) και 125 διοικητικές (από 325). Το αρχικό άθροισμα  1250 παραμένει το ίδιο. 
Περιμένουμε να προκηρυχθούν όλες αυτές οι θέσεις, καθώς και οι υπόλοιπες που θα καλύπτουν την τοποθέτηση, σε οργανικές θέσεις, ΟΛΩΝ -και των 1845- εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα, μιας και κατά την συζήτηση για την ψήφιση του νόμου 4186/83, είναι καταγεγραμμένη ρητά στα πρακτικά της βουλής, η δέσμευση του Υπουργού Παιδείας ότι δεν πρόκειται αν απολυθεί κανείς από τους εκπαιδευτικούς που θα τεθεί σε διαθεσιμότητα.  


Διαβάστε εδώ την τροπολογία

Επίσης διαβάστε παρακάτω στη σελίδα 4, παράγραφος 4 
από hellenicparliament   
Αρ. Τροπολογίας: 1093/16 13.1.2014 




  • Επιπλέον με απαράδεκτη παιδαγωγικά τροπολογία της τελευταίας στιγμής, σε άσχετο νόμο (ν. 4229/14 άρθρ. 11, παρ. 3, 6) ορίζεται πως είναι δυνατόν να αποσπώνται εκπαιδευτές ενηλίκων των ΙΕΚ για να διδάξουν ανήλικους μαθητές των ΕΠΑΛ!! 

4 σχόλια:

  1. Δηλαδή 200+ στα ΙΕΚ ως εκπαιδευτικό προσωπικό και τελικά 125 θέσεις Διοικητικό προσωπικό..... Για να δούμε ...Κάτι φαίνεται πως αλλάζει.... Βέβαια έχουμε δρόμο ακόμα συνάδελφοι!!
    Άρα περιμένουμε νέα προκήρυξη με 200 εκπαιδευτικές και 125 διοικητικές θέσεις.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αρχική κατανομή των 925 αδικούσε κάποιες ειδικότητες και ευνοούσε κάποιες άλλες χωρίς αιτιολόγηση. Ελπίζω να υπάρξει μέριμνα να δοθούν περισσότερες θέσεις με τη νέα προκήρυξη στις ειδικότητες που αδικήθηκαν με ελάχιστα ποσοστά απορρόφησης στην αρχική κατανομή, εξάλλου αυτές είναι οι ειδικότητες που αντιστοιχούν τα περισσότερα ενεργά τμήματα σπουδαστών ΙΕΚ. Και να συνεχιστεί η διάθεση θέσεων για να καλυφθούν ΟΛΟΙ.
    Φυσικά η θέση μου πάντα ήταν ΜΙΑ θέση για ΚΑΘΕ εκπαιδευτικό, αλλά η κοινή λογική λέει: όταν θα δίνονται σταδιακά οι θέσεις θα πρέπει να ΜΗΝ υπάρχουν διακρίσεις σχετικές με την ειδικότητα που έτυχε να έχει ο καθένας, δηλαδή τεράστιες αποκκλίσεις ποσοστών απορρόφησης. Η προοπτική της ανεργίας είναι ΤΟ ΙΔΙΟ εφιαλτική για ΟΛΟΥΣ.
    Καλή επιτυχία σε ΟΛΟΥΣ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα σε όλους!
    Ανήκω σε μια από τις ειδικότητες με πολύ χαμηλή απορρόφηση (15%) και κατανομή θέσεων που πρακτικά αποκλείει την επαρχία (μόνο Αθήνα-Θεσσαλονίκη). Έχω κατ΄επανάληψη εκφράσει την άποψη μου (πάντα επώνυμα) ότι εφόσον στις διαπραγματεύσεις αποδεχτήκαμε παθητικά την προτεινόμενη από το υπουργείο κατάσταση (θέσεις στα ΙΕΚ -που εκτός του ότι δεν καλύπτουν όλους, είναι υποβάθμιση για μαθητές και καθηγητές-, διοικητικές -που δεν σχετίζονται με το εκπαιδευτικό μας έργο, έχει κανείς αντίρρηση επί τούτου;- κ.ο.κ και όλα αυτά σε καθεστώς αβεβαιότητας τόσο για τον αριθμό των θέσεων όσο και για τους όρους διεξαγωγής της κινητικότητας) καλό θα ήταν εκτός των διαδικαστικών θεμάτων να συζητούμε κατά βάση και να θέτουμε στο Υπουργείο και το πώς θα διορθωθούν αυτές οι αδικίες στις κατανομές θέσεων. Εγώ -και πολλοί άλλοι υγειονομικοί πιστεύω- δεν είχα καμία αντίρρηση για το Υγείας, αλλά βλέπω ότι αυτό δεν προχωρά και ως αντεπιχείρημα τίθεται ότι είμαστε εκπαιδευτικοί. Προσωπικά,θα επιθυμούσα την άμεση κινητοποίησή του Συντονιστικού προς την οργάνωση μιας συνάντησης με τον υπουργό Υγείας,αφού πιστεύω στις συλλογικές δράσεις αφενός και αφετέρου οι οικογενειακές μου συνθήκες με εγκλωβίζουν,όπως και πολλούς άλλους στην επαρχία-ωστόσο αν κανονιστεί κάτι θα συμμετέχω εννοείται).
    Παρ' όλα αυτά, εφόσον θεωρούμε ότι το Παιδείας είναι ο κύριος σκοπός μας και έχει να διαθέσει θέσεις, θα ήθελα σε αυτές τις νέες 200 θέσεις κατά τις διαπραγματεύσεις -που σίγουρα γίνονται- να ληφθούν υπόψη οι προηγούμενες αδικίες και να αμβλυνθούν κατά το δυνατό (δεν ξέρω βέβαια πώς το 0% ή το 15% μπορούν να εξισορροπηθούν με το 80%,αλλά ας γίνει η προσπάθεια).
    Αυτά θα ήθελα να προσπαθήσει το Συντονιστικό τη συγκεκριμένη στιγμή, παρότι, η αδικία της απώλειας των θέσεών μας παραμένει και θα παραμείνει, ακόμη και όταν και αν όλοι τοποθετηθούμε κάπου, αφού τίποτε δε θα είναι πια το ίδιο. Ωστόσο,ας νιώθουμε κατά το δυνατό καλά μεταξύ μας.Και αυτό επιτυγχάνεται μόνο με ειλικρινείς και έντιμες σχέσεις και καθαρή ματιά στα πράγματα.
    Μελπομένη Πήτα
    οδοντίατρος (ΠΕ 14.02)
    2η ΕΠΑ.Σ Λάρισας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή