Γιατί επιμένετε στο λάθος σας κύριε Υπουργέ; «Η αναγνώριση των λαθών μας είναι ένδειξη γενναιότητας»
Σιγήν ιχθύος τηρεί ο υπουργός Παιδείας για τα κενά και τις ελλείψεις σε Λέσβο και Λήμνο, που σε κάποιους μαθητές ΕΠΑΛ θα στοιχίσουν ακόμα και την προετοιμασία τους για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Επικαλούμενος γενικώς και αορίστως κώλυμα, απέφυγε να παρουσιαστεί στη Βουλή και να απαντήσει στην ερώτηση του βουλευτή Ν. Λέσβου του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννη Ζερδελή, για τις τεράστιες ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία.
Προς υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κον Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο.
Κύριε υπουργέ.
Απευθυνόμαστε σε εσάς γιατί είστε ο μόνος αρμόδιος – ελπίζουμε και ικανός – να λύσει το πρόβλημα μας.
Είμαστε μαθητές και μαθήτριες της ΕΠΑΣ Ιλίου και σπουδάζουμε σε ειδικότητες που τους καθηγητές τους βάλατε σε διαθεσιμότητα. Έτσι πηγαίνοντας στο σχολείο μας διαπιστώσαμε, παρά τις εξαγγελίες σας, ότι Β έτος θα λειτουργήσει κανονικά, οι ειδικότητες μας να μη λειτουργούν καθόλου λόγω έλλειψης εκπαιδευτικού προσωπικού. Συγκεκριμένα από τις 25 ώρες την εβδομάδα που πρέπει να κάνουμε μάθημα, το τμήμα:
Πηγή: Αlfavita.gr
ΕΠΑΛ: Κενά και ελλείψεις σε προσωπικό και… υπουργό
Σιγήν ιχθύος τηρεί ο υπουργός Παιδείας για τα κενά και τις ελλείψεις σε Λέσβο και Λήμνο, που σε κάποιους μαθητές ΕΠΑΛ θα στοιχίσουν ακόμα και την προετοιμασία τους για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Επικαλούμενος γενικώς και αορίστως κώλυμα, απέφυγε να παρουσιαστεί στη Βουλή και να απαντήσει στην ερώτηση του βουλευτή Ν. Λέσβου του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννη Ζερδελή, για τις τεράστιες ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία.
«Ο κ. Αρβανιτόπουλος δεν ήρθε να δώσει εξηγήσεις για το παράδοξο του να βγαίνουν καθηγητές σε διαθεσιμότητα προκειμένου να τηρηθούν οι υποχρεώσεις τους απέναντι στην τρόικα, την ίδια στιγμή που στα σχολεία οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι τεράστιες. Δεν ήρθε να λογοδοτήσει στην κοινωνία για τη διάλυση της τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης που μόνο νέα εμπόδια ορθώνει στα παιδιά των οικονομικά ασθενέστερων τάξεων», ανέφερε ο Γ. Ζερδελής.
Στο μεταξύ στη μέση του σχολικού έτους και σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εντοπίζονται σοβαρές ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Συγκεκριμένα, στο 2ο ΕΠΑΛ Μυτιλήνης και στο ΕΠΑΛ Γέρας στους τομείς Υγείας και Πρόνοιας υπάρχει έλλειψη σε βρεφονηπιοκόμο, νοσηλευτή ή μαία ή γιατρό ή οδοντίατρο (σύνολο 48 ώρες), ελλείψεις που προέκυψαν λόγω της διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών.
Στη Λήμνο, στο ΕΠΑΛ Μούδρου υπάρχει έλλειψη σε μηχανικό οχημάτων (1), μηχανολόγο (1) και γεωπόνο (33 ώρες). Στο ΕΕΕΕΚ Ρεπανιδίου Λήμνου υπάρχει κενό γεωπόνου, μουσικού, κενό για 23 ώρες καλλιτεχνικών μαθημάτων, ενώ δεν έχει προσληφθεί έως σήμερα καμιά ειδικότητα ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κτλ).
Χαμένη χρονιά
Οι μαθητές των σχολών αυτών δεν έχουν διδαχθεί ακόμα και πανελληνίως εξεταζόμενα μαθήματα και δεν θα μπορέσουν να πάρουν πτυχίο ειδικότητας αν τα σχολεία δεν στελεχωθούν με το απαιτούμενο εκπαιδευτικό προσωπικό.
«Το κώλυμα του υπουργού δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια παρελκυστική τακτική, ώστε να προλάβει να ολοκληρωθεί η διαδικασία είτε μέσω των μετατάξεων μέρους των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα, που θα τοποθετηθούν σε ΙΕΚ, είτε μέσω πρόσληψης ωρομίσθιων στα ΙΕΚ με μπλοκάκι, που στη συνέχεια θα αποσπαστούν στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ – χωρίς τα απαραίτητα προσόντα από τη μία αλλά και χωρίς εργασιακά δικαιώματα από την άλλη. Η ουσία όμως είναι ότι η εκπαιδευτική χρονιά έχει χαθεί», καταλήγει ο ΣΥΡΙΖΑ.
ΕΠΑΣ Ιλίου: Ανοιχτή επιστολή στον υπ. Παιδείας
Προς υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κον Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο.
Κύριε υπουργέ.
Απευθυνόμαστε σε εσάς γιατί είστε ο μόνος αρμόδιος – ελπίζουμε και ικανός – να λύσει το πρόβλημα μας.
Είμαστε μαθητές και μαθήτριες της ΕΠΑΣ Ιλίου και σπουδάζουμε σε ειδικότητες που τους καθηγητές τους βάλατε σε διαθεσιμότητα. Έτσι πηγαίνοντας στο σχολείο μας διαπιστώσαμε, παρά τις εξαγγελίες σας, ότι Β έτος θα λειτουργήσει κανονικά, οι ειδικότητες μας να μη λειτουργούν καθόλου λόγω έλλειψης εκπαιδευτικού προσωπικού. Συγκεκριμένα από τις 25 ώρες την εβδομάδα που πρέπει να κάνουμε μάθημα, το τμήμα:
Βοηθών φαρμακείου δεν κάνει καμία ώρα μάθημα .
Βοηθών ακτινολογικών εργαστηρίων δεν κάνει καμία ώρα μάθημα.
Βοηθών φυσικοθεραπευτών κάνει μόνο 8 ώρες μάθημα.
Αισθητικής τέχνης κάνει μόνο 4 ώρες μάθημα.
Κομμωτικής τέχνης κάνει μόνο 4 ώρες μάθημα.
Σχεδιαστών εσωτερικών χώρων κάνει μόνο 11 ώρες μάθημα.
Και σας ερωτάμε κύριε υπουργέ. ΓΙΑΤΙ;
Γιατί δεν μας επιτρέπετε να μάθουμε αυτά που πρέπει;
Γιατί υποβαθμίζετε το πτυχίο που το υπουργείο σας θα μας δώσει;
Γιατί δεν φέρνετε πίσω τους καθηγητές μας να τελειώσουμε αυτή την τελευταία χρονιά;
Γιατί επιμένετε στο λάθος σας. «Η αναγνώριση των λαθών μας είναι ένδειξη γενναιότητας» μας μάθανε στο σχολείο μας. Εσάς;
Κύριε υπουργέ σας παρακαλούμε, φέρτε πίσω τους καθηγητές μας με εργασιακό καθεστώς που θα τους ξαναδώσει τα φτερά που τους κόψατε.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που πάσκισαν να μας μάθουν πράγματα.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που με την εμπειρία τους και τις γνώσεις τους έχουν να μας μάθουν πράγματα.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που στο σχολείο μας μόνο κατά την περσινή χρονιά για να καλύψουν ελλείψεις και ατέλειες των βιβλίων του υπουργείου σας, διέθεσαν χρόνο και κόπο για να γράψουν 6 βιβλία και εκατοντάδες σελίδες σημειώσεις χωρίς κανένα προσωπικό όφελος.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που πάσκισαν και ακόμη πασκίζουν για να συγκεντρώσουν τρόφιμα για 30 οικογένειες συμμαθητών που η κρίση τις χτύπησε σκληρά.
Κύριε υπουργέ απευθυνόμαστε σε σας, όχι μόνο σαν αρμόδιο και υπεύθυνο για την λύση των σχολικών προβλημάτων μας, αλλά και σαν εκπαιδευτικό που η όποια εξουσία δεν μπορεί να σκληρύνει την καρδιά του σε βαθμό να μη θέλει το καλό των μαθητών που θέλουν ένα καλύτερο αύριο.
Οι μαθητές και μαθήτριες της ΕΠΑΣ Ιλίου.
Βοηθών ακτινολογικών εργαστηρίων δεν κάνει καμία ώρα μάθημα.
Βοηθών φυσικοθεραπευτών κάνει μόνο 8 ώρες μάθημα.
Αισθητικής τέχνης κάνει μόνο 4 ώρες μάθημα.
Κομμωτικής τέχνης κάνει μόνο 4 ώρες μάθημα.
Σχεδιαστών εσωτερικών χώρων κάνει μόνο 11 ώρες μάθημα.
Και σας ερωτάμε κύριε υπουργέ. ΓΙΑΤΙ;
Γιατί δεν μας επιτρέπετε να μάθουμε αυτά που πρέπει;
Γιατί υποβαθμίζετε το πτυχίο που το υπουργείο σας θα μας δώσει;
Γιατί δεν φέρνετε πίσω τους καθηγητές μας να τελειώσουμε αυτή την τελευταία χρονιά;
Γιατί επιμένετε στο λάθος σας. «Η αναγνώριση των λαθών μας είναι ένδειξη γενναιότητας» μας μάθανε στο σχολείο μας. Εσάς;
Κύριε υπουργέ σας παρακαλούμε, φέρτε πίσω τους καθηγητές μας με εργασιακό καθεστώς που θα τους ξαναδώσει τα φτερά που τους κόψατε.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που πάσκισαν να μας μάθουν πράγματα.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που με την εμπειρία τους και τις γνώσεις τους έχουν να μας μάθουν πράγματα.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που στο σχολείο μας μόνο κατά την περσινή χρονιά για να καλύψουν ελλείψεις και ατέλειες των βιβλίων του υπουργείου σας, διέθεσαν χρόνο και κόπο για να γράψουν 6 βιβλία και εκατοντάδες σελίδες σημειώσεις χωρίς κανένα προσωπικό όφελος.
Φέρτε πίσω τους καθηγητές μας που πάσκισαν και ακόμη πασκίζουν για να συγκεντρώσουν τρόφιμα για 30 οικογένειες συμμαθητών που η κρίση τις χτύπησε σκληρά.
Κύριε υπουργέ απευθυνόμαστε σε σας, όχι μόνο σαν αρμόδιο και υπεύθυνο για την λύση των σχολικών προβλημάτων μας, αλλά και σαν εκπαιδευτικό που η όποια εξουσία δεν μπορεί να σκληρύνει την καρδιά του σε βαθμό να μη θέλει το καλό των μαθητών που θέλουν ένα καλύτερο αύριο.
Οι μαθητές και μαθήτριες της ΕΠΑΣ Ιλίου.
15μελές Συμβούλιο ΕΠΑΣ Ιλίου.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου