Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Διαθεσιμότητα                      

                   ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ




Συναδέλφισσες & Συνάδελφοι,

Ο αγώνας μας βρίσκεται σε κρίσιμο σταυροδρόμι και όλοι νιώθουμε την καυτή ανάσα της απόλυσης στο σβέρκο μας. Ανθρώπινο είναι σε ένα βαθμό να δημιουργούνται ερωτηματικά, ανησυχίες, πικρίες και απογοητεύσεις.
Γι΄ αυτό θεωρούμε σωστό να τοποθετήσουμε για μια ακόμα φορά τα πράγματα στη σωστή τους βάση και να προσπαθήσουμε να απαντήσουμε σε διάφορα ερωτήματα που καλοπροαίρετα τίθενται.
1. Στόχος της συγκυβέρνησης είναι η μείωση του κράτους και η ιδιωτικοποίηση όλων των κερδοφόρων κοινωνικών λειτουργιών του (ρεύμα, νερό, υγεία, παιδεία κ.α). Ο Υπουργός Παιδείας έχει δηλώσει επανειλημμένα πως «εθνική επιταγή είναι η μείωση του κράτους». Στο πλαίσιο λοιπόν της μείωσης του κράτους και της πριμοδότησης των ιδιωτικών ΙΕΚ, καθώς και της παραγωγής απαίδευτου, φτηνού και αναλώσιμου εργατικού δυναμικού εντάσσεται η άκριτη κατάργηση των τομέων μας, οι διαθεσιμότητές μας, η ίδρυση των ΣΕΚ και η βίαιη στροφή των μαθητών σε αυτές. Όταν έχεις να κάνεις με μια κυβέρνηση που ξεπουλά τα πάντα στους ιδιώτες με αμφιβόλου περιεχομένου (και μη κοινωνικά) οφέλη (βλ. Αμυντική Βιομηχανία, Αστέρα κ.α) το να προσπαθούν κάποιοι επίμονα να μας πείσουν ότι μας πούλησε ο α ή ο β συνδικαλιστής και ο α ή ο β κλάδος, υποτιμούν τη νοημοσύνη μας, προσπαθούν να σπείρουν καχυποψία ανάμεσά μας, υπονομεύουν την ενότητά μας ώστε να ξεχάσουμε ποιος αποφασίζει και ποιος υλοποιεί και να καμφθούν οι αντιδράσεις και η οργή μας απέναντι στην αντισυνταγματική μεταχείρισή μας ως εργαζόμενοι και πολίτες ενός δημοκρατικού κράτους.
Ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης άλλωστε δήλωσε ωμά και κυνικά: «Έχουμε συμφωνήσει με την Τρόικα 15.000 απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων. Κάποιοι ή όλοι από τους 445 εκπαιδευτικούς θα απολυθούν!. Ο δολοφόνος (!), ο λύκος (!) είναι μπροστά μας και κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν να ψάξουμε να βρούμε τις πατημασιές του κάτω από ένα δέντρο χάνοντας το δάσος.
2. Η λειτουργία της Συντονιστικής Επιτροπής Αττικής όπως και στις άλλες πόλεις βοήθησε σημαντικά τον αγώνα μας. Ιεραρχήσαμε στόχους, επεξεργαστήκαμε αιτήματα, δημιουργήσαμε ηλεκτρονική εφημερίδα, ρίξαμε ιδιαίτερο βάρος σε δράσεις αποφεύγοντας να ξοδευτεί η ενέργειά μας μόνο σε ατέρμονες δικαστικές διεκδικήσεις. Έτσι οργανώσαμε δεκάδες κινητοποιήσεις και πετυχημένους ακτιβισμούς, κρατούσαμε και κρατάμε στην επικαιρότητα το θέμα της διαθεσιμότητάς μας, ήρθαμε σε άμεση επαφή με εκπροσώπους κοινοβουλευτικών κομμάτων, συνεργαστήκαμε με την ΟΛΜΕ και τις κατά τόπους ΕΛΜΕ ώστε οι διαθεσιμότητες-απολύσεις να είναι προτεραιότητα στους αγώνες και στις διεκδικήσεις του συνδικαλιστικού οργάνου μας, περιορίσαμε, χωρίς να μπορέσουμε να εξαλείψουμε, φαινόμενα διαδρομιστών, προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε τα αιτήματά μας μέσω των ΜΜΕ, κάτω από συνθήκες σχεδόν αποκλεισμού της διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών Δ.Ε από τα “προς πώληση αγαθά τους”.
Σε όλες, ανεξαιρέτως, τις συναντήσεις μας με τους κυβερνητικούς παράγοντες, πάντοτε παρουσία πολλών και στο “φως του ήλιου”, θέταμε δύο βασικά αιτήματα: α) Επαναλειτουργία όλων των Τομέων και Ειδικοτήτων στο νέο ΕΠΑ.Λ με επαναφορά μαθητών και καθηγητών σε αυτούς και β) Μία θέση για κάθε διαθέσιμο σε εκπαιδευτικές δομές του ΥΠΑΙΘ. Το θέμα των απολύσεων ήταν το κυρίαρχο αν όχι το αποκλειστικό θέμα αυτών των συναντήσεων. Το ίδιο έγινε και στις τελευταίες συναντήσεις με τους υπουργούς Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Παιδείας όπου η αποτροπή των απολύσεων κυριάρχησε στις συζητήσεις μας.
Ποτέ δε διαπραγματευτήκαμε αλλά πάντοτε προβάλλαμε και απαιτούσαμε τη δικαίωση των αιτημάτων μας. Ποτέ δεν μπήκαμε στη διαδικασία των εκπτώσεων από τους κοινούς μας στόχους. Και για όσους, λίγους, δε θυμούνται επισημαίνονται δύο πράγματα: α) όταν ανακοινώθηκε η πρώτη κατανομή των θέσεων στα ΣΕΚ-ΙΕΚ με μια φωνή είπαμε πως είναι άδικη και παράλογη αφού δεν καλύπτονται όλοι οι συνάδελφοι (τότε ήταν 1991) και όλοι οι κλάδοι. Το ίδιο καταγγείλαμε και για τη δεύτερη κατανομή, η οποία επίσης δεν κάλυπτε όλους τους εκπαιδευτικούς και κλάδους αλλά και γιατί εξοστράκιζε τους συναδέλφους βρεφονηπιοκόμους στους ΟΤΑ και β) ποτέ δε μπήκαμε στη διαδικασία να “μοιραστούμε τη φτώχεια μας και να πούμε να μπει η μία ειδικότητα και να βγει η άλλη στις 925 θέσεις”. Δε συμμετείχαμε σε παζάρια εις βάρος ανθρώπων ή κλάδων. Πάντοτε απαιτούσαμε και απαιτούμε μία θέση για κάθε διαθέσιμο.
3. Από το προηγούμενο καλοκαίρι έχει στηθεί ένα σκηνικό από την πλευρά της κυβέρνησης (του οποίου οι συνέπειες θα είναι τραγικές τα επόμενα χρόνια στα σχολεία εάν δεν τους σταματήσουμε τώρα) προσπαθώντας να διαχωρίσει τους συναδέλφους ανάλογα με τον τρόπο διορισμού τους, βασισμένη στην αρχή διαίρει & βασίλευε.
Η Συντονιστική Επιτροπή σωστά δεν ασχολήθηκε με μοριοδότηση (η οποία πάντα κάποιον θα αποκλείει) γιατί η πάγια και αμετακίνητη θέση της είναι μία θέση για κάθε διαθέσιμο. Στην προσπάθεια της κυβέρνησης να διασπάσει τους εκπαιδευτικούς διαχωρίζοντάς τους από τον τρόπο εισαγωγής τους, από την αρχή η Συντονιστική Επιτροπή ομόφωνα είπε: «ΚΑΝΕΝΑΣ διαχωρισμός στους καθηγητές ανάλογα με τον τρόπο διορισμού τους γιατί όλοι διορίστηκαν αξιοκρατικά».
Όταν έγινε η προκήρυξη των 925 θέσεων η Συντονιστική Επιτροπή πήρε σαφή θέση και είπε καταγγέλλοντας τη διασπαστική τακτική της κυβέρνησης: α) δεν μπορείς να λες σε κάποιον ότι δεν μπορεί να κάνει αίτηση και άρα απολύεται αν δεν έχει ΑΣΠΑΙΤΕ, αφού δεν ήταν προϋπόθεση για το διορισμό όλων, και β) Δεν μπορείς να λες σε κάποιον ότι αν δεν έχεις διοριστεί με ΑΣΕΠ είσαι καθηγητής πέμπτης κατηγορίας, αφού ο ΑΣΕΠ δεν προϋπήρχε ή/και δεν ήταν ο μοναδικός θεσμικά κατοχυρωμένος τρόπος διορισμού στη δημόσια εκπαίδευση.
Είναι καθήκον όλων μας από σήμερα να ορθώσουμε το ανάστημά μας μαζί με τους συναδέλφους μας στα σχολεία και να φωνάξουμε: ΟΛΟΙ έχουμε περηφάνεια γιατί διοριστήκαμε αξιοκρατικά. Κανένας διαχωρισμός ανάλογα με τον τρόπο διορισμού. Η αξιοπρέπεια και η ενότητά μας είναι πάνω απ’ όλα. Δε θα επιτρέψουμε σ' ένα κομματικά διεφθαρμένο κράτος που στηρίχθηκε στις πελατειακές σχέσεις να προχωρήσει σε απολύσεις αυτών που διορίστηκαν με αδιάβλητο τρόπο. Άμεσα ΤΩΡΑ μια θέση για κάθε διαθέσιμο. Αυτό ήταν η ουσία και το πνεύμα των τελευταίων συζητήσεων με τους Υπουργούς Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Παιδείας.
Το απολογιστικό και σε καμία περίπτωση απολογητικό πνεύμα του κειμένου σκοπό έχει να μας θυμίσει με ποιους πραγματικά παλεύουμε, που βρισκόμαστε και τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε.
Όσοι συνάδελφοι βρισκόμαστε καθημερινά στους δρόμους και δίνουμε τους καθαρούς αγώνες μας, από όποιο μετερίζι, για όλους μας, είμαστε περήφανοι για ότι έχουμε κάνει και ότι θα καταφέρουμε να κάνουμε από δω και στο εξής. Δεν πρέπει να λυγίζουμε, να κουραζόμαστε, να απογοητευόμαστε κάθε φορά που αντιμετωπίζουμε νέες προκλήσεις και δυσκολίες.

Πιστεύουμε στους συλλογικούς αγώνες, προτάσσουμε το ΕΜΕΙΣ από το Εγώ και ξέρουμε πως θα δικαιωθούμε όχι μόνο την ημέρα που κάθε διαθέσιμος εκπαιδευτικός θα έχει τοποθετηθεί σε μία θέση, αλλά την ημέρα που τα σχολεία, οι συνάδελφοί μας και οι μαθητές μας μαζί με εμάς θα βιώνουν ένα καλύτερο, δημοκρατικότερο και δημιουργικότερο σχολείο για ΟΛΟΥΣ, για το παρόν και το μέλλον της πατρίδας μας. 

Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Διαθεσιμότητα

28 σχόλια:

  1. Το ερώτημα μου είναι το εξής και χωρίς καμιά διάθεση "αντιπαράθεσης": Κάποιοι από μας(τους 1850) που δεν θα ευρίσκονται στους "τυχερούς της κινητικότητας" (925 στην Δια Βίου Μάθηση και 230 περίπου με δεύτερα πτυχία), δηλαδή κάποιοι από τους τελικούς 445 απολυμένους, που είναι μονόμισθοι (δεν έχουν άλλα εισοδήματα ή δουλειές, έστω κι αν είναι Γιατροί), που είναι χωρισμένοι (δεν έχουν δηλαδή "σύντροφο" ή οικογένεια για να τους συντηρήσει έστω και προσωρινά, μέχρι να βρουν τι μπορούν να κάνουν για να επιβιώσουν), που έχουν κάποια αναπηρία που δεν τους επιτρέπει να είναι "ανταγωνιστικοί στην "αγορά εργασίας"(και δεν έχουν να πληρώσουν για να γίνει η αναπηρία αυτή 67% στο ΚΕΠΑ, ή και το κυριότερο: έχουν αξιοπρέπεια και δεν γουστάρουν λόγω αυτής της φυσικής αδυναμίας να παραμείνουν στο Δημόσιο), αυτοί ποιά κατά τη γνώμη σας διέξοδο έχουν πέραν της...αυτοκτονίας; Ο αξιότιμος Πρόεδρος και το συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών (ΟΛΜΕ νομίζω λέγεται) ποιά "θέση" έχει πάνω σε τέτοια ζητήματα "αλληλεγγύης"; Ή θα πούμε και πάλι γενικολογίες περί ενότητας, περί της δύναμης του "ενωμένου Λαού" με φόντο την ξεκάθαρη πια, off the record, προσδοκία, να γίνουν εκλογές (εθνικές) και να βγει ο ...Αλέξης, για να μας ...τακτοποιήσει Αυτός; (ο νέος γιαλαντζί Αντρέας Σιδερένιος!)
    Καλή χρονιά (πρώην ;) συνάδελφοι!
    Κ. Φωτόπουλος
    "εκ Πατρών ορμώμενος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην λες τέτοιες κουβέντες συνάδερφε. Ειδικά για τον σύριζα! Θα σε μαλώσουν.

      Διαγραφή
    2. έχουν αξιοπρέπεια και δεν γουστάρουν
      έχουν αξιοπρέπεια και σκεφτονται την αυτοκτονια ??
      κανε διορθωση συναδελφε

      Διαγραφή
  2. ΣΗΜΕΡΑ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΕ ΜΠΛΟΚΑΚΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ! ΤΟΥ ΑΝΑΤΕΘΗΚΑΝ 26 ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑ! ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΜΗΝ ΤΟΝ ΞΥΠΝΑΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και πού είναι το "Σχολείο σου" ρε φίλε, για να πάει η ΟΛΜΕ "να επιβάλει την τάξη"; (χιούμορ)...
      Για να σοβαρευτούμε όμως, δώσε σε παρακαλώ τα στοιχεία στην Δημοσιότητα, να διευκολυνθούν οι δικηγόροι αφενός στη δουλειά τους (εφόσον υπάρχει ΕΥΡΩΠΑϊΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ που διατάσσει την επαναπρόσληψη απολυθέντος, όταν στην θέση του προσλαμβάνεται άλλος με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, πριν παρέλθει χρονικό διάστημα 24 μηνών, από την απόλυση του- και μην αρχίσουμε πάλι τα παπατζιλίκια του τύπου : η διαθεσιμότητα δεν είναι απόλυση, θα απορροφηθούν όλοι, οι γιατροί είναι ευλογία και τα λοιπά) και να "σώσεις και την ψυχή σου" αφετέρου, γιατί από ότι καταλαβαίνω εσύ προσωπικά δεν είσαι ακόμα διαθέσιμος!
      Τόπε άλλωστε κι ο Γεωργάκης, ο πρώην πρωθυπουργός και υιός "Σιδερένιου" : Άμεση Δημοκρατία, Διαφάνεια και "Διαύγεια" παντού....! Δώσε λοιπόν τα στοιχεία του Σχολείου "σου" αν έχεις κότσια!!!!

      Διαγραφή
    2. 20 ώρες δεν είπαν; Ποια διεύθυνση;

      Διαγραφή
    3. Μπορείτε να δώσετε περισσότερα στοιχεία για την νομοθεσία; Δεν το γνωρίζαμε ότι υπάρχει.

      Διαγραφή
    4. Συνάδελφε ποια είναι η ευρωπαϊκή νομοθεσία; Ακριβώς για πάμε στον δικηγόρο. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    5. Παιδιά δεν είμαι Νομικός! Οι καλοί και έμπειροι Δικηγόροι, σε όλες τις πόλεις και ιδίως στα Αστικά Κέντρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη) γνωρίζουν πολύ καλά την Ευρωπαϊκή Οδηγία (2006-2008 νομίζω κάπου εκεί χρονικά έχει εκδοθεί) η οποία όμως δεν γνωρίζω ως αυτή τη στιγμή ούτε αν έχει ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο (επικύρωση με Νόμο από τη Βουλή), αλλά επίσης να ξέρετε ότι για το Αρβανιτοκολαριό και το Ακατονόμαστο Σύμβουλο (που τυγχάνει να είναι και εκπαιδευτικός αποσπασμένος εκεί) αυτά είναι "ψιλά γράμματα". Είναι τόσο τραμπούκοι και προβοκάτορες, που αν συναντηθεί κάποιος από μας face to face με κάποιον από αυτούς, θα του σερβίρει το παραμύθι (ναι! και σήμερα, οι άνθρωποι φλερτάρουν με τα παγκόσμια ρεκόρ υποκρισίας και ξεδιαντροποιάς) πώς "δεν έχει απολυθεί κανείς", πως "θα απορροφηθούν όλοι ή τουλάχιστο το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα" !!!!!, πως "οι γιατροί της επεγγελματικής εκπαίδευσης" που πετάνε στο δρόμο, "είναι ευλογία" !!!!!! και διάφορα τέτοια....Για Δικηγόρο τώρα. Υπάρχουν 2 νομικές εταιρείες, του Κατρούγκαλου στην Αθήνα και του Χρυσόγονου στην Θεσσαλονίκη, που κατέχουν καλά το ζήτημα και έχουν κάνει και ομαδικές αγωγές (για να μειωθεί το κόστος για καθένα καθηγητή "διαθέσιμο"). Υπάρχουν και άλλοι λιγότερο διάσημοι δικηγόροι, που ασχολούνται σε Αθήνα κι Επαρχία, μπορείτε να βρείτε τα τηλέφωνα των 2 παραπάνω εταιρειών στο Διαδίκτυο και να επικοινωνήσετε, ή αν έχετε γνωστό, φίλο, ή "από στόμα σε στόμα", ακόμη καλλίτερα....Εγώ μόνο έτσι βλέπω δικαίωση, εφόσον "πάλε με χρόνους, με καιρούς, πάλε δικά μας θάναι"!!!!!
      Μέχρι τότε όμως ψάχνω από τώρα για να βρω καμμιά δουλιά, εφόσον οι αναστολές απορρίπτονται και θα ...κοπεί ο μισθουλάκος τον επόμενο μήνα....Αυτός ο gparas τέλος, ο προβοκάτορας, που το παίζει "τιμητής" της ΟΛΜΕ, "εκ του ασφαλούς", μέχρι να ρθεί και η δική του η σειρά να απολυθεί, γιατί δεν βγαίνει να μας πει ποιό είναι το σχολείο "του", όπου πήρανε καθηγητή ωρομίσθιο με μπλοκάκι για 26 ώρες; Γιατί δεν βγαίνει;

      Διαγραφή
    6. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Η Δημόσια Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ελλάδα και η θυσία της στο μνημόνιο.
    Τον Ιούλιο του 13, ο μέχρι τώρα υπουργός παιδείας κ. Αρβανιτόπουλος, πήρε μια σπουδαία* απόφαση.
    Έδιωξε από τα σχολεία της Επαγγελματικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλους τους διδάσκοντες σε κάποιους τομείς σπουδών.
    Σε αυτούς τους τομείς σπούδαζαν 26.000 μαθητές.
    Αποτελούσαν το ένα τρίτο του συνόλου των μαθητών της επαγγελματικής εκπαίδευσης.
    Από αυτούς οι οκτώ από τους δέκα ήταν κορίτσια.
    Τα παιδιά αυτά επέλεγαν αυτές τις σπουδές όχι στην τύχη. Δεν γίνεσαι στην τύχη βοηθός νοσηλευτή, μια δύσκολή και χρήσιμη δουλειά, που απαιτεί και αφοσίωση και ψυχικό σθένος. Δεν γίνεσαι στην τύχη γραφίστας, πρέπει να έχεις κλίση στην δημιουργία και στις τέχνες.
    Με τα πτυχία που έπαιρναν τα παιδιά αυτά και από τα ΕΠΑΛ και από τις ΕΠΑΣ έβρισκαν κάποια δουλειά, κάποια δουλίτσα, κάποιο μεροκάματο.
    Σε όλη την Ευρώπη σχεδόν, οι σπουδές αυτές, είναι στην βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εδώ ο υπουργός τις κατάργησε από την δική μας δευτεροβάθμια. Κατέλυσε και την συνταγματικότητα της μεταβατικότητας με τον νόμο του για το νέο λύκειο.
    Οι μαθητές που έχασαν την επιλογή αυτών των σπουδών, οι μαθήτριες σωστότερα, καλούνται να αλλάξουν προσανατολισμό. Μόνο που η αλλαγή αυτή απαιτεί χρήμα. Το χρήμα αυτό δεν υπάρχει στις τσέπες των γονιών τους. Οι γονείς των παιδιών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης είναι αυτοί, που συνήθως, δεν μπορούν να πληρώσουν ούτε για παραπαιδεία, ούτε για μεταλυκειακή παιδεία.

    Οι καθηγητές τους οποίους έδιωξε τον Ιούλιο του 13 από τα σχολεία και τον Μάρτη του 14 κάποιοι από αυτούς, θα βγουν στην ανεργία, ήταν υψηλών προσόντων. Έχουν επιπλέον των βασικών τους σπουδών, την σημαντική παιδαγωγική κατάρτιση διάρκειας ενός έτους.
    Πολλοί από αυτούς ήταν κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών διπλωμάτων.
    Πολλοί βραβευμένοι από το ίδιο το υπουργείο.
    Όλοι προσλήφθηκαν στο δημόσιο σχολείο με τους κανόνες που ίσχυαν.
    Επετηρίδα παλαιότερα και εξετάσεις ΑΣΕΠ κατόπιν.
    Παράθυρο" ή μπαρμπάδες στην Κορώνη δεν υπήρξαν ποτέ για τους εκπαιδευτικούς.
    Όλα καθαρά!

    Οι τομείς της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης πρέπει να γυρίσουν στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ και ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί στις θέσεις τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοινή Ανακοίνωση Βουλευτών Θεσσαλίς του ΣΥΡΙΖΑ ενάντια στις διαθεσιμότητες και απολύσεις εκπαιδευτικών
    by gnikolaidis
    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (10.01.2014) ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ Ενάντια στις διαθεσιμότητες και απολύσεις εκπαιδευτικών Με αφορμή την αυριανή πανελλαδική κινητοποίηση στη Λάρισα, στα διόδια Πυργετού, ενάντια στις διαθεσιμότητες-απολύσεις εκπαιδευτικών, οι βουλευτές Θεσσαλίας του ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσαν την ακόλουθη ανακοίνωση συμπαράστασης: Μόλις 71 μέρες πριν την οριστική εκπνοή της “περιόδου χάριτος” των 8 μηνών από την […]
    Ανάγνωση του υπολοίπου άρθρου http://syrizaekmlarissas.wordpress.com/2014/01/10/%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CF%82/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητοί φίλοι του συντονιστικού,
    αναγνωρίζω κι εκτιμώ ιδιαίτερα τις προσπάθειές σας όλον αυτόν τον καιρό, χάρη στις οποίες πράγματι διατηρείται το θέμα μας στην επικαιρότητα και ίσως χάρη στις οποίες βρέθηκαν αυτές οι θέσεις που προκυρήχθηκαν.
    Πιστεύω κι εγώ, όπως προφανώς όλοι μας στο "μία θέση για όλους", εφόσον αυτό που υφιστάμεθα είναι τόσο άδικο.
    Από τη στιγμή όμως που τίθεται ζήτημα αξιολόγησης μέσω μοριοδότησης συγκεκριμένων προσόντων, επιτρέψτε μου να διαφωνήσω σχετικά με τη θέση σας στο ζήτημα του τρόπου διορισμού και του πτυχίου παιδαγωγικής κατάρτισης.
    Αγαπητοί φίλοι, με ποια λογική θεωρείτε ότι είναι δίκαιο να μοριοδοτείται κάποιος για την ξένη γλώσσα, το δεύτερο πτυχίο , το μεταπτυχιακό, τη θέση ευθύνης κτλ, αλλά όχι για την παιδαγωγική κατάρτιση (!) ή την επιτυχία του σε ένα σκληρό γραπτό διαγωνισμό αξιολόγησης επί παντός επιστητού (αντικειμένου, διδακτικής, παιδαγωγικών).
    Αν ζητάμε αξιοκρατία, αγαπητοί φίλοι, τότε θα έπρεπε πρώτοι από όλους να την απαιτούμε σωστά, ζητώντας πιθανόν δικαιότερη μοριοδότηση, αλλά μοριοδότηση κάθε προσπάθειας!
    Διαφορετικά, προτείνετε να μπούμε όλοι σε μία κληρωτίδα...με τη λογική που επιδεικνύετε ίσως είναι πιο δίκαιο..
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όπως κάθε καλός Χριστιανός έτσι και η Συντονιστική Επιτροπή (Αττικής) - ούτε στο λογότυπο δεν βάλατε την λέξη αν και σας το φωνάζαμε από την πρώτη συνεδρίαση πως δεν μπορείτε να εκπροσωπείτε ανθρώπους από όλη την Ελλάδα που δεν σας έχουν νομιμοποιήσει να τους εκπροσωπεύσετε- λίγο πριν το τέλος του νιώθει την ανάγκη να εξομολογηθεί για να συγχωρεθούν οι αμαρτίες του.
    Έτσι και εσείς φροντίσατε να τοποθετηθούν ξανά στη θέσεις τους διευθυντάδες, σχολικοί σύμβουλοι(ήτανε άλλωστε το πρώτο από τα αιτήματα στο αρχικό κάλεσμα σας), καθώς και συνάδελφοι κοντά στην σύνταξη και μάλιστα της 35ετίας (λέγανε εμπιστευτικά ο ένας στον άλλο «είχα κάνει τα χαρτιά μου για σύνταξη αλλά τα πήρα πίσω γιατί θα έχουμε εξελίξεις»).
    Πως το καταφέρατε;
    Πολύ απλά αυξάνοντας τα ποσοστά απορρόφησης στις ειδικότητες που είχατε τους κολλητούς σας έτσι ώστε να μην μείνει κανείς απέξω. Ακόμα και στα δεύτερα πτυχία φροντίσατε να πάρουν πτυχίο Δραματικής Τέχνης και να μείνουν απέξω Μαθηματικοί, Φυσικοί, Χημικοί ….
    Αδιαφορήσατε τελείως για όσες Ειδικότητες μείνανε απέξω και κάνατε εχθρό σας όποιον μίλαγε για αναλογικότητα στις θέσεις.
    Είναι αλήθεια ή όχι ότι αδερφός συναδέλφου διαθεσίμου που είναι αιρετός στο ΚΥΣΔΕ ήταν και είναι κάθε μέρα στην Βουλή και στο Υπουργείο και φροντίζει τους υμετέρους, με αποτέλεσμα η ειδικότητα του αδερφού του να απορροφάτε κατά 70% περίπου στα λιγοστά τμήματα που έχει στα ΙΕΚ.
    Πάνω στην αλαζονεία τους για την ειδικότητα αυτή και προκειμένου να φτάσουν οι θέσεις για Αθήνα και Θεσσαλονίκη δεν βγάλανε ούτε μία στην Ήπειρο.

    «Το απολογιστικό και σε καμία περίπτωση απολογητικό πνεύμα του κειμένου»
    Κάπως έτσι κλείνεται το κείμενο σας μα είναι ολοφάνερο απολογείστε .
    Απολογείστε σε όλους αυτούς που απολύονται από την δική σας απληστία και αλαζονεία .
    Πολλούς από αυτούς μάλιστα τους απολυμένους του λοιδορήσατε τους συκοφαντήσατε προκειμένου να φύγουν από την μέση και να σας αφήσουν το πεδίο ελεύθερο.
    Συγχαρητήρια!!!
    Το μόνο που ελπίζω είναι η απόλυση των Συναδέλφων να ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΙ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΑΣ
    ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπευθυνόμαστε σε κάθε εκπαιδευτικό σε διαθεσιμότητα και τον καλούμε πέρα από κλάδο, ειδικότητα και τρόπο διορισμού να ρωτήσει την συνείδησή του και να πάρει ξεκάθαρη θέση συστράτευσης στον κοινό αγώνα για να μην απολυθεί κανείς!
      Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Διαθεσιμότητα (Αττικής)

      Διαγραφή
    2. Γι΄αυτό δεν ακολουθούν οι συνάδελφοι ούτε στις κινητοποιήσεις και ούτε στις συνελεύσεις. "Παρεάκι" κάνατε το συντονιστικό. Και όσο θα λέτε "σηκωθείτε από τους καναπέδες" τόσο περισσότεροι θα σας γυρίζουν την πλάτη. Με συναδέλφους έχετε να κάνετε και όχι υποτελείς-ψηφοφόρους. Άκου να μην χάσουν οι διευθυντές την καρεκλίτσα τους, ο εκπαιδευτής νοσοκόμων να πάει σε σχολή και όχι στη βάρδια, ο αποσπασμένος στο ΙΕΚ να ξαναβρεί τη θεσούλα του και όποιος διαφοροποιείται να εξοστρακίζεται.
      ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΑ ΓΟΥΝΑΡΑΔΙΚΑ...που κοντοζυγώνουν άλλωστε!

      Διαγραφή
  7. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ! ΠΩΣ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Μ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ?ΠΕΡΑ ΑΠ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΟΛΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΔΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΕΠΙΣΗΣ!ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ Σ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΟΥ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ Η .........ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ!ΕΛΕΟΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΣΩΘΙΚΑ Μ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΠΑΛΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συνάδελφοι,
    Ναι, κάποιοι διοριστήκαμε με επετηρίδα, άλλοι με 16μηνο, άλλοι με 24μηνο κι άλλοι με 30μηνο. Και ΝΑΙ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ, γιατί απλά όλοι - στην ειδικότητα που ανήκει ο καθένας - γνωρίζαμε λίγο πολύ ποιος προηγείται και ποιος έπεται σε σειρά διορισμού!
    Πλην όμως, κάποιοι από μας δώσαμε και ΑΣΕΠ και υπήρξαμε επιτυχόντες, άσχετα ΑΝ ΜΑΣ ΗΡΘΕ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ - ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ. Κι όμως μόνο και μόνο επειδή διοριστήκαμε με 16μηνο στη μοριοδότηση της ''αδικίας'' παίρνουμε μόνο 5 μόρια. Άλλοι όμως, επειδή διορίστηκαν παλαιότερα - δηλαδή ενώ η επετηρίδα ίσχυε κανονικά - και συγκεκριμένα με το νόμο ΠΕΠΟΝΗ παίρνουν 25 μόρια!!!!!!
    Και για να γίνω πιο συγκεκριμένη, μιλάω για άτομα που παρουσιάστηκαν / διορίστηκαν αν θέλετε, σ΄ ένα παιδικό σταθμό, ή σ' ένα νοσοκομείο, δούλεψαν 1 χρόνο, παραιτήθηκαν και διορίστηκαν για δεύτερη φορά στην εκπαίδευση με την επετηρίδα! Χωρίς ΑΣΕΠ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΚΑΤΑΡΑ Σ' ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ όπως κάποιοι από εμάς που παίρνουμε ΜΟΝΟ 5 ΜΟΡΙΑ κι ας περάσαμε και στον ΑΣΕΠ!
    Κι όμως εγώ και πολλοί ακόμα συνάδελφοι ‘’σκοτωθήκαμε’’ να μαζέψουμε μόρια για να τελειώσουμε και την ΠΑ.ΤΕ.Σ. – ΣΕΛΕΤΕ ή ΑΣΠΑΙΤΕ – που τη λένε τώρα, ενώ άλλοι αδιαφορούσαν… Και εδώ; πάλι αδικία; Γιατί να μη μοριοδοτείται και αυτή; Δεν είναι ένα προσόν επιπλέον;
    Πόσο δίκαιο μπορεί να' ναι αυτό;
    Ε-Λ-Ε-Ο-Σ!!!!!! ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητοί συνάδελφοι.
    Φάνηκε δυστυχώς για μία φορά ακόμη η στροφή της Συντονιστικής και δή ορισμένων δυναμικών μελών της. Ας διαβάσουμε ...συνεργαστήκαμε με την ΟΛΜΕ και τις κατά τόπους ΕΛΜΕ ώστε οι διαθεσιμότητες-απολύσεις να είναι προτεραιότητα στους αγώνες και στις διεκδικήσεις του συνδικαλιστικού οργάνου μας.... Και ας σκεφτούμε ότι για τον πρόεδρο της ΟΛΜΕ δεν υπάρχει κανένας άλλος αλλά και για τους συντάκτες της ανακοίνωσης δεν υπαρχει η ΟΛΤΕΕ;;;. Καλά δεν συνεργαστήκαμε και με την ΑΔΕΔΥ .....;;;; αγαπητοί συνάδελφοι, καλά δεν συνεργαστήκαμε και με την ΟΛΤΕΕ αλλά δεν σας επετράπει μάλλον να το αναφέρετε εκτός και αν εκ παραδρομής και με την φόρα των κινητοποιήσεων εξεχάστηκε. Οι συνάδελφοι διαθέσιμοι ας το κρίνουν και αυτό όπως και το γεγονός ότι έγινε μνεία στην συνάντηση με τον Υπουργό για την μοριοδότηση την οποία δεν ΘΕΛΟΥΜΕ αλλά ζητήθηκε να διευκρινηστεί πόσα μόρια θα πάρουν τα στελέχη της Εκπαίδευσης. Καλά αφού δεν την θέλουμε γιατί δεν ζητάμε να αφαιρεθεί και αυτό αλλά από την άλλη το συζητήσαμε. Και το παιδαγωγικό πτυχίο γιατί δεν το συζητήσαμε αγαπητοί συνάδελφοι και γιατί τότε όπως αναφέρει και ο συνάδελφος θεωρείτε δίκαιο να ληφθεί υπόψιν και οι ξένη γλωσσα και τα μεταπτυχιακά ;;;
    Ας το αποφασίσουμε λοιπόν και καλά θα ήταν να κυκλοφορεί η επικείμενη ανακοίνωση για προσθαφαιρέσεις διότι μάλλον όσοι δεν είναι παρόντες στις συζητήσεις της συντονιστικής στην ΟΛΜΕ δεν ερωτούνται πλέον
    Φώτης Δανάσκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΑΣΠΑΙΤΕ για την πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια
      ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
      «Δε συνάδει με το γράμμα και το πνεύμα των σχετικών νόμων η οδηγία του υπουργείου Διοικητικής μεταρρύθμισης για την π ιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, όσον αφορά την κινητικότητα των καθηγητών . Οι συστηματικές παιδαγωγικές σπουδές δεν υποκαθίστανται από οποιαδήποτε εργασιακή εμπειρία.
      Συνεπώς νομίζουμε ότι η οδηγία πρέπει να προσαρμοστεί ανάλογα, χωρίς να αποκλείεται κανένας από τις διαδικασίες της κινητικότητας».
      Τα παραπάνω αναφέρει σε επιστολή της προς τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κ. Μητσοτάκη (Δείτε εδώ την επιστολή ), η ΑΣΠΑΙΤΕ, με αφορμή την οδηγία σχετικά με την κινητικότα που αναφέρει τα εξής:
      «Για τη μετάταξη σε θέσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, επισημαίνεται ότι στην περίπτωση που ο διορισμός του υπαλλήλου έγινε σε χρόνο κατά τον οποίο δεν απαιτείτο η κτήση συγκεκριμένου τίτλου σπουδών ή άλλου ειδικού πρόσθετου προσόντος από αυτά που αναφέρονται στον Πίνακα Κωδικών Προσόντων και ο υπάλληλος υπηρετούσε ήδη σε κλάδο για τον οποίο απαιτείται με τις ισχύουσες διατάξεις ως προσόν διορισμού η κτήση συγκεκριμένου τίτλου σπουδών/ειδικού πρόσθετου προσόντος, η σχετική προϋπόθεση της κατοχής αυτών τεκμαίρεται ότι πληρούται».

      Διαγραφή
    2. Υπάρχει λύση! Ας τακτοποιηθούν κάποιοι-καταλαβαίνουν αυτοί ποιοί είναι- και μετά αν περισέψει παίρνουμε και οι υπόλοιποι.Ας αντιμετωπίσουμε την απόλυση μας με αξιοπρέπεια. Ας μη φερόμαστε σαν απαίδευτοι άνθρωποι.... Αλλά όπως είπε και ο Σωκράτης την παιδεία την δίνει η οικογένεια...Τώρα έχω μια απορία...'Ολα αυτά τρώγονται;

      Διαγραφή
  10. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γκρινιάζετε για τον ΑΣΕΠ?Κάνουμε αιτήσεις αυτήν την περίοδο και βλέπω ότι τα 30 μόρια ισχύουν κανονικά!!Ποιος ο λόγος τέτοιας εικονικής ανησυχίας?
    Η παραπλάνηση?Προφανώς σας βολεύει και εσάς να απολυθούν 445 από εμάς!!
    Ο λαός όμως λέει το εξής που αργά ή γρήγορα επαληθεύεται :Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο Θεός βλέπει από πάνω και γελάει,.........και θα συμπληρώσω όταν αυτά είναι εις βάρος άλλον!!!! Σοβαρευτείτε λοιπόν όλοι και κυρίως οι ΑΣΕΠίτες γιατί δεν βλέπω κανέναν λόγο ανησυχίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Από την άλλη δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ, όπως να μην υπάρχει διαφορά στη ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ που να σχετίζεται με τον τρόπο διορισμού και το να διατηρήσουν την κατηγορία ΠΕ οι Βρεφονηπιοκόμοι που θα μεταταχθούν στους Δήμους." Ανακοίνωση συντονιστικής μετά τη συνάντηση με Μητσοτάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΝΤΑΞΕΙ! ΟΛΑ ΚΑΛΑ... ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ! ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΕΡΜΑ; ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΑΣ ΚΑΝΑΤΕ ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Ή ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΟΥΣΑΤΕ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ; Η ΑΣΠΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΤΕ!!! Ο ΑΣΕΠ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ!!! ΚΑΛΟ! ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΤΕ Η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ; ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ; ΑΥΤΗ Η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ ΚΛΠ! ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΣΟΝ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΑΝ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΙΑΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΣΙΚΑ... ΚΑΤΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ! ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ! ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΦΑΙΔΡΑ!

      Διαγραφή
  12. Συνάδελφοι ας καταλάβουμε οτι ρίχνουμε νερό στο μύλο τους, Και δυστυχώς και παίρνει η μπαλλα και τη Συντονιστική. Δεν την θέλουμε την μοριοδότηση αλλα πως καταφέραμε να ζητήσουμε διευκρίνηση για τα στελέχη της Εκπαίδευσης και όχι για τα άλλα στελέχη.;;; Πώς κατάφέραμε να καλύψουμε κάποιους και δεν καταφέραμε να έχουμε για τους υπολοίπους θέσεις εκτός Παιδείας. ;;;Δεν θέλαμε εκτός Παιδείας αλλα οι Βρεφονηπιοκόμοι στους ΟΤΑ να στηριχτούν οι συνάδελφοι να είναι ΠΕ και να μήν χάσουν δικαιώματα. ;;;Δεν τίθεται όμως θέμα για να απαιτήσουμε θέσεις για όλους αλλά ΠΑΝΤΟΥ αν δεν βρεθούν στο Παιδείας.
    ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
    Φώτης Δανάσκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή