Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

Αφού δεν πείθει ο κ. Αρβανιτόπουλος....το επόμενο στάδιο, .....λάσπη!!

ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΜΕ ΠΟΥ "ΒΑΖΟΥΝ ΠΛΑΤΗ" ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ Κ. ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΥ

Σε δημοσίευμα της Καθημερινής της Κυριακής (3/11/2013) στο άρθρο του συντάκτη κ. Απ. Λακασά με τίτλο «Οι ‘αλχημείες’ με τα κενά των καθηγητών» καταβάλλεται εμφανής προσπάθεια στήριξης της καταστροφικής πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας, μιας και οι ομιλίες του Υπουργού δεν πείθουν και πρέπει επειγόντως η κοινή γνώμη να στραφεί εναντίον των εκπαιδευτικών.
Εύκολη, δοκιμασμένη και απλή συνταγή. Δεν χρειάζεται δα να είσαι και master chef!! 
Για τις αλχημείες των "έμπειρων στελεχών" του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών δεν αναφέρει τίποτα το δημοσίευμα!!!
Προσκαλούμε τον δημοσιογράφο να μας πάρει μια συνέντευξη να τον ενημερώσουμε!!!!


Το δημοσίευμα της Καθημερινής της Κυριακής: 
Οι «αλχημείες» με τα κενά καθηγητών
Περί τις 12.500 οι πλεονάζοντες σήμερα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ανάμεσά τους –για πρώτη φορά στα χρονικά– και φιλόλογοι.
Του Απόστολου Λακασά                                                      


Έμπειρα στελέχη του υπουργείου Παιδείας,όταν θέλουν να καυτηριάσουν το όργιο προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ειδικότερα στον τομέα της εκπαίδευσης, θυμούνται (ενδεικτικά...) την περίπτωση συναδέλφου τους που τοποθέτησε την καθηγήτρια κόρη του σε σχολείο «ακριβώς δίπλα» στο σπίτι της στην Αθήνα. Πώς; Με ένα απλό ρουσφετολογικό τρικ. Αυξάνοντας τον αριθμό των κενών στη συγκεκριμένη περιοχή «τόσο» όσο χρειαζόταν ώστε να συμπεριληφθεί στον κατάλογο με τους «απαραίτητους» και η θυγατέρα.

Εξίσου αυθαίρετα γινόταν την εποχή της τεχνητής ευημερίας για την Ελλάδα και ο υπολογισμός των «απαιτούμενων» διορισμών. Ο αριθμός τους ξεπερνούσε έως και κατά 10% τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων. Το αποτέλεσμα φαίνεται σήμερα. Περίπου 12.500 καθηγητές πλεονάζουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δηλαδή, σχεδόν ο ένας στους έξι.                                                                  

                                                                                              Διαβάστε περισσότερα 



Απάντηση του γραφείου τύπου της ΟΛΜΕ:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ κ. ΛΑΚΑΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Κύριε Διευθυντά
Διαβάσαμε προσεκτικά στην Καθημερινή της Κυριακής (3/11/2013) το άρθρο του συντάκτη σας κ. Απ. Λακασά με τίτλο «Οι ‘αλχημείες’ με τα κενά των καθηγητών» και καταλήξαμε στο συμπέρασμα, το οποίο και θα τεκμηριώσουμε στη συνέχεια, ότι στο Υπουργείο Παιδείας μάλλον θα πρέπει να δοθεί το βραβείο Νόμπελ Χημείας.
.....................Πώς γίνεται, για παράδειγμα, να έχουμε, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Υπουργείου, 12.500 χιλιάδες πλεονάζοντες καθηγητές/καθηγήτριες και ταυτόχρονα η Δωδεκάνησος να είναι «στο πόδι», γιατί οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς έχουν οδηγήσει στο σημείο οι μαθητές απομακρυσμένων σχολείων να μη διδάσκονται ούτε καν τα μαθήματα των κατευθύνσεων και να έχουμε ακόμα και παρεμβάσεις εισαγγελέων; Πώς γίνεται τα μουσικά σχολεία να τελούν υπό διάλυση και ολόκληροι τομείς στα ΕΠΑΛ και τις ακόμη λειτουργούσες ΕΠΑΣ να μην κάνουν ακόμα και σήμερα ούτε μια ώρα από τα μαθήματα ειδικότητας και την ίδια ώρα χιλιάδες εκπαιδευτικοί να βρίσκονται σε διαθεσιμότητα; Πώς γίνεται να υπάρχουν ακόμα πάνω από 1000 κενά (σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώσαμε και ανακοινώσαμε) στα Γυμνάσια και τα Λύκεια και να καλούνται οι εκπαιδευτικοί να διδάσκουν μαθήματα με περικοπή ωρών; Πώς γίνεται να διαβάζουμε στο σημερινό τύπο ότι στα σχολεία της Θεσσαλονίκης επικρατεί χάος, ότι τα ειδικά σχολεία υπολειτουργούν λόγω έλλειψης προσωπικού, ότι στα σχολεία του Νομού Χανίων υπάρχουν ακόμα ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς γενικών μαθημάτων;
Αυτά τα επιτεύγματα πράγματι αξίζουν το βραβείο Νόμπελ (Αλ)Χημείας.
Με εκτίμηση
Το Γραφείο Τύπου της ΟΛΜΕ
                                                                              Διαβάστε εδώ ολόκληρη την απάντηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου