Σάββατο 3 Μαΐου 2014

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΜΠΑΙΓΜΟ
ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ
Το Υπουργείο Παιδείας, στα πλαίσια των μνημονιακών αποφάσεων, με το ν. 4172 τον Ιούλιο του 2013 κατήργησε πολυπληθείς τομείς και ειδικότητες με τους περισσότερους μαθητές της Δημόσιας Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και έθεσε σε διαθεσιμότητα 2500 χιλιάδες καθηγητές.
Την ίδια περίοδο ο Υπουργός Παιδείας εγκαινιάζει νέα παραρτήματα Ιδιωτικών ΙΕΚ με τις ίδιες ειδικότητες που ο ίδιος καταργεί από το δημόσιο σχολείο. Τυχαίο ή μήπως ετοιμάζουν το σχολείο των πλουσίων;
 Όσοι μαθητές είχαν την οικονομική δυνατότητα και ήθελαν να φοιτήσουν σε κάποια από τις καταργημένες ειδικότητες πήγαν στα Ιδιωτικά ΙΕΚ.
Είκοσι χιλιάδες μαθητές των χαμηλότερων κοινωνικο-οικονομικών στρωμάτων αναγκάστηκαν να επιλέξουν άλλη ειδικότητα από αυτή που ήθελαν να σπουδάσουν.
Από τον Σεπτέμβριο μέχρι τώρα, τα τμήματα των καταργούμενων τομέων και ειδικοτήτων υπολειτουργούν σε όλη τη χώρα. Χάθηκαν και συνεχίζονται να χάνονταισε όλη τη χώρα εκατοντάδες χιλιάδες ώρες μαθημάτων ειδικότητας και πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων. Οι μαθητές περνούν τις χαμένες τους ώρες στα προαύλια των σχολείων τους!

ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!
Το Υπουργείο προσπάθησε με πολλούς παράνομους τρόπους να αναπληρώσει τις χαμένες ώρες και να μας αντικαταστήσει αλλά δεν τα κατάφερε επαρκώς.
Την ίδια στιγμή όμως απαίτησε  από όλους τους υπόλοιπους καθηγητές να αναπληρώσουν τις χαμένες ώρες των καταλήψεων των μαθητών μέσα στο Πάσχα!
Γιατί το Υπουργείο δεν μπόρεσε να αναπληρώσει τόσο καιρό τα μαθήματα των τομέων και των ειδικοτήτων που κατήργησε;
Με ποιο τρόπο και υπό ποιες συνθήκες θα δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις οι μαθητές μας; Ποιοι καθηγητές άραγε θα τις  αναλάβουν; Και με τι προσόντα;
Θα πάρουν ανάλογο άραγε απολυτήριο και πτυχίο στο τέλος της χρονιάς οι μαθητές μας, με τους άλλους συμμαθητές τους;
Όταν το ίδιο το Υπουργείο δεν είναι σε θέση να δώσει λύσεις σε προβλήματα που το ίδιο δημιουργεί, πως απαιτεί από τους άλλους να λειτουργήσουν με διαφορετικό τρόπο;
Γιατί άραγε έθεσε 2500 καθηγητές σε διαθεσιμότητα όταν δεν είχε προβλέψει τα προβλήματα που θα δημιουργούσε αυτή η απόφαση  στην εκπαιδευτική διαδικασία;
Γιατί έθεσε το Υπουργείο, σε διαθεσιμότητα τους καθηγητές – υπαλλήλους του, εφόσον τους χρειαζόταν για να καλύψουν το διδακτικό ωράριο;
Γιατί ταλαιπώρησε και ταλαιπωρεί τους μαθητές στερώντας τους τόσους μήνες από βασικές θεωρητικές και εργαστηριακές γνώσεις των ειδικοτήτων που επέλεξαν;
Η Κυβέρνηση τελικά  δεν είναι τόσο κακή όσο φαίνεται είναι πολύ χειρότερη!
Ο εμπαιγμός του Υπουργείου και της Κυβέρνησης είναι συνεχής και απαράδεκτος προς όλους μας, καθηγητές, μαθητές αλλά και προς την κοινωνία 9 μήνες τώρα.
Πάρα πολλές φορές οι Υπουργοί και Υφυπουργοί, υλοποιώντας τις αποφάσεις της ΕΕ, και του ΔΝΤ, ανακοινώνουν σε όλα τα ΜΜΕ άλλοτε ότι δε θα απολύσουν κανέναν καθηγητή και άλλοτε ότι μας έχουν απορροφήσει όλους σε θέσεις κινητικότητας. Όμως ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης στις 22 Μαρτίου ανακοίνωσε  τις πρώτες απολύσεις δημόσιων υπαλλήλων – εκπαιδευτικών μετά το 1911!

Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ!
Κατά τη διάρκεια του αγώνα που ξεκινήσαμε από την πρώτη στιγμή της διαθεσιμότητάς μας το καλοκαίρι, της απεργίας του Σεπτεμβρίου των καθηγητών και των πιέσεων μας, το Υπουργείο αναγκάζεται και ανακοινώνει κατά διαστήματα διάφορες θέσεις κινητικότητας με ΦΕΚ, αλλάζοντας κάθε φορά τους αριθμούς των θέσεων αυτών και τις ημερομηνίες τόσο πολύ, που είναι δύσκολο να τους παρακολουθήσει κανείς.
Όμως οι θέσεις που υπόσχεται το Υπουργείο είναι ΑΠΑΤΗ. Είναι απάτη γιατί:
Ξεκίνησαν να δίνονται μέσα από διάφορα ΦΕΚ και πίνακες με άπειρα εσκεμμένα καιολοφάνερα λάθη, όπως στη μοριοδότηση, στους κωδικούς, στις ειδικότητες, στους κλάδους, πίνακες με θέσεις που τους ανακαλούν γιατί μετέπειτα ανακαλύπτουν ότι δεν είναι σωστοί.
Με την πρακτική τους αυτή επιδιώκουν τη διαίρεση των εκπαιδευτικών και την υπονόμευση των διεκδικήσεων τους.
Οι θέσεις κινητικότητας που υποσχέθηκε, είναι θέσεις επισφαλείς, χωρίς να παραμένουν σε ισχύ τα κατοχυρωμένα εργασιακά, εκπαιδευτικά και πτυχιακά δικαιώματά μας, είναι  θέσεις που σε ένα μεγάλο αριθμό βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές και δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην επιβίωσή μας μακριά από τις οικογένειες μας, είναι θέσεις όπου λείπει επίτηδες η αντικειμενικότητα κι η διαφάνεια για να θέτουν σε ομηρία τους εκπαιδευτικούς. Συνολικά το καθεστώς διαθεσιμότητας- κινητικότητας μέχρι να αποκαλυφθεί στους εργαζόμενους ότι σημαίνει απολύσεις, οι προσφερόμενες προσωρινές θέσεις αξιοποιούνται για να εξυπηρετούν τα πελατειακά  και κομματικά σχέδια της κυβέρνησης.
9 μήνες τώρα η κυβέρνηση  και οι  αρμόδιοι υπουργοί της, παραπληροφορούν, αδιαφορούν σκοπίμως, εμπαίζουν, κοροϊδεύουν μαθητές, γονείς και καθηγητές και έχουν ήδη πλήξει ανεπανόρθωτα τη νέα γενιά, τη μεγάλη πλειοψηφία των εργαζομένων και ιδιαίτερα τα χαμηλότερα κοινωνικο-οικονομικά στρώματα, καθώς  και τη δημόσια δωρεάν παιδεία.

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ – ΕΕ ΚΑΙ ΔΝΤ  θα μείνουν ατιμώρητοι να συνεχίσουν
το έργο τους ή με τους αγώνες μας θα τους ανατρέψουμε;

9 μήνες τώρα οι καθηγητές σε διαθεσιμότητα, συνεχίζουν να παλεύουν, να αγωνίζονται με πλήθος καθημερινών κινητοποιήσεων και δράσεων, να φωνάζουν, για το δικαίωμά τους στην εργασία, στη ζωή, στην αξιοπρέπεια, στην δικαιοσύνη, στην αλήθεια! Και δεν θα σταματήσουν!
Θα συνεχίσουν ακόμα κι αν αναγκαστούν να πάψουν να είναι καθηγητές και να διδάσκουν στο δημόσιο σχολείο.  Θα συνεχίζουν να δίνουν μαθήματα αξιοπρέπειας, αλληλεγγύης, δικαιοσύνης, αντίστασης στο ψέμα και τον εμπαιγμό, μαθήματα ζωής όπου κι αν βρίσκονται!

Οι καθηγητές σε διαθεσιμότητα θα συνεχίσουμε δυναμικά τον αγώνα μας μέχρι την τελική νίκη!
  • Για ένα δημόσιο σχολείο αντάξιο των προσδοκιών και των αναγκών της νέας γενιάς.
  • Για την επαναφορά όλων των καταργημένων ειδικοτήτων στα σχολεία.
  • Για την επιστροφή όλων των απολυμένων στις εκπαιδευτικές τους θέσεις.
  • Για την κατάργηση κάθε μορφής κινητικότητας και των επισφαλών θέσεων εργασίας.
  • Για θέσεις που θα είναι ισότιμες για όλους, θα διατηρούν τα ήδη εργασιακά μας δικαιώματα ίδια για όλους και θα αντιστοιχούν για όλες τις ειδικότητες που είναι σε διαθεσιμότητα.
πηγή: avatonpress

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου