Πέμπτη, 22 Ιανουαρίου 2015

18 ΜΗΝΕΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ-ΟΜΗΡΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΔΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ


Συμπληρώθηκαν σήμερα 18 μήνες διαθεσιμότητας - ομηρίας των εκπαιδευτικών, που από στις 22 Ιουλίου 2013 τέθηκαν σε διαθεσιμότητα με την κατάργηση των ειδικοτήτων τους και των Τομέων Υγείας-Πρόνοιας, Γραφικών Τεχνών και Αισθητικής-Κομμωτικής από την Τεχνική-Επαγγελματική Εκπαίδευση.


18 ολόκληρους μήνες μετά, 1620 εκπαιδευτικοί παραμένουν ακόμα σε διαθεσιμότητα, ενώ σε 85 από αυτούς έχει γίνει παράνομη περικοπή μισθού από τις 22/03/2014 (εδώ και 10 μήνες), χωρίς, από την άλλη μεριά, να εκδοθεί ποτέ διαπιστωτική πράξη απόλυσης, με αποτέλεσμα να βιώνουν μιά απάνθρωπη ομηρία. 


Όλο αυτό το διάστημα οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα, ανέπτυξαν εκατοντάδες μαχητικές δράσεις και αγωνιστικές κινητοποιήσεις με πρωταρχικό σκοπό να μην απολυθεί κανείς εκπαιδευτικός και να τοποθετηθούν όλοι, σε εκπαιδευτικές δομές του Υπουργείου Παιδείας. Οι υπουργοί της Συγκυβέρνησης που εναλλάχτηκαν στους υπουργικούς θώκους αυτό το διάστημα, εμπαίζοντας με περισσό θράσος τους εκπαιδευτικούς, σέρνοντάς τους σε μια απάνθρωπη ομηρία, με διαδικασίες κωλυσιεργίας, απέφυγαν να προχωρήσουν -σε όλη τη διάρκεια της μακράς προεκλογικής περιόδου που βιώσαμε από τα μέσα του 2014- στις απολύσεις των εκπαιδευτικών. 

Αν αυτοί που μας μαύρισαν και μας έκλεψαν τις ζωές μας καταφέρουν, μετά από αυτές τις τόσο κρίσιμες για τον τόπο μας εκλογές, να σχηματίσουν κυβέρνηση, την επόμενη μέρα πάνω από 300 εκπαιδευτικοί (μπορεί και 1600) μαζί με χιλιάδες άλλους εργαζόμενους θα απολυθούν. Δεν θα απολυθούν για να νοικοκυρευτεί το δημόσιο όπως ξεδιάντροπα ισχυρίζονται, αλλά για να εδραιωθεί -υπό καθεστώς τρόμου- η διάλυση των εργασιακών σχέσεων και να ολοκληρωθεί η περικοπή και το ξεπούλημα της δημόσιας Παιδείας, όπως και όλων των βασικών κοινωνικών αγαθών και της δημόσιας περιουσίας!! 
 
ΔΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ

2 σχόλια:

  1. ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ blog με τίτλο "ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ ΣΑΜΑΡΖΕΛΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ", τις αναρτήσεις των επομένων ωρών μέχρι τις εκλογές, για να πάτε στην κάλπη "διαβασμένοι"...
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΨΗΦΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ..!
    ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ στον Αρβανιτοκόλη και το Σύμβουλό του...
    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ κάποιο προϊσταμενάτο, κάποιας διεύθυνσης Βθμιας Εκπαίδευσης, κάπου στην Ελλάδα, Διαμαντοπουλόθρευστο, μάλλον θα πρέπει από χθες να ετοιμάζει τα μπαγάζια του (εκτόςαν έχουν βρει θέση στο ελικοπτεράκι του ΣαμαρΖέλου)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκλογές και Εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα.

    Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να δεχθώ, ότι μπορεί να υπάρξει εκπαιδευτικός σε διαθεσιμότητα, που θα ψηφίσει αυτούς που είναι η αιτία για αυτή την τραγική εξέλιξη:
    • Αυτούς που επέλεξαν και δημιούργησαν ένα κράτος ζόφου (κατάσταση φόβου, τρόμου).
    • Αυτούς που μας οδήγησαν στην απόγνωση- σε πολύ μεγάλη απελπισία (ζόφος ψυχής).
    • Αυτούς που για τη ζωή μας επέλεξαν το ζόφο (το βαθύ και απειλητικό σκοτάδι).

    Αυτοί είναι οι ίδιοι ζοφεροί-σώμα και ψυχή, και θέλουν να προστατέψουν τις επιλογές τους. Μας απειλούν με το δημιούργημα τους, με την πραγματικότητα που δημιούργησαν: Οὗτοί εἰσιν πηγαὶ ἄνυδροι καὶ ὁμίχλαι ὑπὸ λαίλαπος ἐλαυνόμεναι, οἷς ὁ ζόφος τοῦ σκότους τετήρηται (Πέτρου Δεύτερη Επιστολή).
    Ζητάνε με την ψήφο μας να τους αθωώσουμε, να τους απαλλάξουμε από τις ευθύνες τους.
    Αλλά τότε (τώρα), έρχεται (ήρθε) η στιγμή να αποφασίσουμε. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με τον Orwell:

    "Ενας λαός που εκλέγει, διεφθαρμένους, κλέφτες, προδότες και απατεώνες, δεν είναι θύμα! Είναι συνεργός τους''



    Και για όποιον έχει επιφυλάξεις και αναστολές, δεν είναι σίγουρος για τις επιλογές του, τούτο μόνο έχω να πω:
    « Όταν φυσούν οι άνεμοι της αλλαγής, άλλοι χτίζουν τοίχους και άλλοι ανεμόμυλους» (κινέζικη παροιμία).
    Η επιλογή είναι δική μας, και έχουμε μόνο μία επιλογή.
    Σε ότι αφορά εμένα, για όσους αυτή την κρίσιμη στιγμή επιλέξουν με την ψήφο τους να στηρίξουν αυτούς, τους λέω με όση δύναμη έχω: «Μισώ τα θύματα που σέβονται τους δημίους τους» (Ζ. Π. Σαρτρ).
    Μηλιώνης Βασίλης ΠΕ 18, Εκπαιδευτικός σε διαθεσιμότητα.







    ΑπάντησηΔιαγραφή