Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2014

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ- ΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΥΠΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

Η παρούσα επιστολή έχει σταλεί σε βουλευτές, σε τηλεοπτικά κανάλια, στο ραδιόφωνο,  σε ηλεκτρονικές εφημερίδες, στο τμήμα Νοσηλευτικής του ΕΚΠΑ, στα τμήματα Νοσηλευτικής ΑΤΕΙ, σε φορείς και συλλόγους Νοσηλευτών, και συνεχίζει τη διαδρομή και πέρα από τα σύνορα....  

ΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΥΠΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

Ανάμεσα στους καθηγητές Επαγγελματικών Λυκείων που βρεθήκαμε σε διαθεσιμότητα  από τις 22 Ιουλίου 2013 μετά την κατάργηση των οργανικών θέσεών μας στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων είμαστε και οι καθηγητές Νοσηλευτικής πτυχιούχοι Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης δηλ. ΑΕΙ ή ΤΕΙ.

Από χθες το βράδυ έμελλε για ακόμη μία φορά να ζήσουμε τον παραλογισμό. Όπως αναρτήθηκε στην προκήρυξη ΦΕΚ 479/26-2-2014, το υπουργείο υγείας διέθεσε για τους εκπαιδευτικούς Νοσηλευτές που τεθήκαμε σε διαθεσιμότητα 200 ΘΕΣΕΙΣ ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ (ΔΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ. Πως μπορεί να θεωρηθεί τούτο ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ όταν όλοι οι προς διορισμό εκπαιδευτικοί Νοσηλευτές είναι Απόφοιτοι ΤΕΙ ή ΑΕΙ και άρα Νοσηλευτές; Πολλοί δε εξ αυτών κατέχουν επιπλέον μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους!!!
Και ποια θέση θα καταλάβουν  αυτή των Βοηθών Νοσηλευτών; Επισήμως δηλαδή θα αντιποιηθούμε το επάγγελμα του Βοηθού Νοσηλευτή;  Γιατί σύμφωνα με το νόμο είναι διαφορετικός ο  επαγγελματικός τίτλος και η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος  του Νοσηλευτή και Νοσηλεύτριας, που είναι πτυχιούχος  Τμημάτων Νοσηλευτικής T.Ε.Ι. ή Νοσηλευτικών Τμημάτων A.Ε.Ι από αυτόν του βοηθού νοσηλευτή , ο οποίος είναι απόφοιτος των ΕΠΑ.Λ. (ειδικότητες που κατήργησε ο κ. Αρβανιτόπουλος) με διαφορετικά καθήκοντα και διαφορετικά  επαγγελματικά δικαιώματα. 
Δηλαδή θα μας δώσει το Υπουργείο Υγείας τις θέσεις των Βοηθών Νοσηλευτών για να έχουμε μετά πειθαρχικές κυρώσεις στην άσκηση του επαγγέλματος καθώς εμείς δεν διαθέτουμε άδεια ΒΟΗΘΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ; Ή μήπως θα πρέπει εμείς οι απόφοιτοι Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να επιστρέψουμε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για να βγάλουμε άδεια άσκησης επαγγέλματος Βοηθού Νοσηλευτή και με ποιο πτυχίο αυτό του ΤΕΙ ή του ΑΕΙ;
Και τελικά το άρτια και αξιοκρατικά δήθεν στελεχούμενο δημόσιο που ευαγγελίζονται οι πολιτικοί μας, ως σκοπό όλων αυτών των παρεμβάσεων, σημαίνει τελικά να  πρέπει  να εργασθούν οι ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ  ως Βοηθοί του επαγγέλματός τους; Μήπως πρέπει στην επόμενη ημέρα, οι Ιατροί να εργάζονται ως βοηθοί ιατρικών επαγγελμάτων, οι Δικαστές ως υπάλληλοι διοικητικοί στα Δικαστήρια, οι Οικονομολόγοι ως βοηθοί λογιστού κ.ο.κ.;;;; Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο θα γίνει το Δημόσιο πιο αποδοτικό κατά τους ιθύνοντες;;;;; Μήπως τελικά αυτοί που χρειάζονται υποβάθμιση είναι αυτοί που αδυνατούν να εκπληρώσουν το ρόλο τους και υποβαθμίζουν άκριτα και με παραλογισμό τους άλλους με άμεση συνέπεια την υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών;;;;  
Νόμιμο;;;;  Ναι, αφού έχει νομοθετικά προβλεφθεί.
ΗΘΙΚΟ;;;; ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ, καθώς εξαναγκάζει ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ τον καθένα πολίτη, να απαξιώσει ΔΗΘΕΝ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ όλη την προσωπικότητα που δόμησε με αγώνα και προσωπικό κόστος, προκειμένου να δεχθεί την ελεημοσύνη  ενός μισθού και μίας θέσης στο Δημόσιο, ειδάλλως κυνικά του επιδεικνύεται η πόρτα που γράφει ΕΞΟΔΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ!!!!!!!
Η καταδίωξη των πτυχιούχων της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και πολύ περισσότερο αυτών που, επιδιώκοντας να γίνουν καλύτεροι και αποδοτικότεροι στη δουλειά τους, προχώρησαν με προσωπικό κόστος σε μεταπτυχιακές σπουδές, άρχισε από τον κ. Αρβανιτόπουλο το καλοκαίρι του 2013 και φαίνεται να συνεχίζεται, με ζήλο  από τους κ. Μητσοτάκη και κ. Γεωργιάδη, οι οποίοι στοχοποιούν τους Νοσηλευτές, συλλήβδην και με γενικεύσεις που συνηθίζονται στον τόπο τούτο και συνιστούν την αιτία κάθε αδικίας.
Ο κ. Μητσοτάκης, διδάκτορας και ο ίδιος, σε εκπομπή του Mega, κατηγόρησε τους πτυχιούχους και μεταπτυχιακούς ως αυτούς  που γεμίζουν τον χρόνο τους με πτυχία και μεταπτυχιακά αντίθετα με τους πολύ εργατικούς υπαλλήλους που δεν έχουν πτυχία και μεταπτυχιακά διότι δεν έχουν χρόνο να πάνε να επιμορφωθούν!!! Το προφανώς παράλογο συμπέρασμα είναι ότι από δω και στο εξής στα πλαίσια του δημόσιου τομέα  οι πτυχιούχοι, οι  μεταπτυχιακοί και διδάκτορες, θα είναι το αντίθετο του Εργατικού υπαλλήλου!!! Παγκόσμια πρωτοτυπία πράγματι η σκέψη αυτή 
Εάν αυτή την άποψη  πρεσβεύει ο πολιτικός προϊστάμενος και ταγός του Υπουργείου Δημόσιας διοίκησης, είμαστε όλοι σε θέση να αντιληφθούμε ποια είναι η δημόσια διοίκηση και γιατί είναι αυτή που είναι.
Δεν γνωρίζουν οι συγκεκριμένοι πολιτικοί, αυτά που οφείλουν να γνωρίζουν  ότι,
-        και ο ίδιος ο νομοθέτης (στον Υπαλληλικό Κώδικα) προβλέπει ότι η υπηρεσιακή εκπαίδευση είναι δικαίωμα του υπαλλήλου και συστήνει την μετεκπαίδευση με σκοπό την απόκτηση από τον υπάλληλο των ειδικών γνώσεων απαραίτητες για την άσκηση των καθηκόντων του;
-        ως είναι ευρέως γνωστό, τα ελληνικά νοσοκομεία πάσχουν από ελλείψεις Νοσηλευτών – δηλαδή Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης – ;
-        ότι η σύγχρονη νοσηλευτική απαιτεί γνώσεις και τη χρήση αναλυτικών, διανοητικού τύπου δεξιοτήτων και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνον με προηγμένη και κατάλληλη εκπαίδευση σε ΤΕΙ ή σε ΑΕΙ και ακόμη περισσότερο σε μεταπτυχιακό επίπεδο;
Γιατί οι κ. Μητσοτάκης, κ. Αρβανιτόπουλος και  κ. Γεωργιάδης σαμποτάρουν το παρόν και το μέλλον της Νοσηλευτικής στη χώρα μας τοποθετώντας μας σε υποδεέστερες θέσεις,  αυτές των ΔΕ;
Ποιος θα διορθώσει αυτά τα ΤΡΑΓΙΚΑ  ΛΑΘΗ…
Σε ποια Ευρωπαϊκή χώρα, θα μπορούσε να  υποστηριχθεί αυτή η παρανοϊκή αντιμετώπισή μας, χωρίς να υπάρξουν διάπλατα από έκπληξη και αγανάκτηση μάτια και στόματα;
Ακόμη και αν αρκετοί από εμάς διαθέτουμε τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα ακόμη και για ακαδημαϊκή καριέρα παρόλα αυτά για τους κους  Μητσοτάκη, Αρβανιτόπουλο και  Γεωργιάδη, είμαστε μάλλον άχρηστοι για το Ελληνικό δημόσιο και ως εκ τούτου μας  οδηγούν στην απόλυση !!!
  Ζούμε την πλήρη παράνοια….

Δρ. Φωτεινή Ι. Δ. Βουζάβαλη



8 σχόλια:

  1. Με μεγάλη μου λύπη και οδύνη περισσή (κάτι σαν της επικείμενης Απόλυσης μου από το Δημόσιο σε 25 ημέρες) και βάλε, διαπίστωσα πως αφαιρέθηκε η ανάρτηση της κας Βουζάβαλη, Νοσηλεύτριας ΠΕ, στην οποία είχα γράψει σχόλιο.
    Δεν πειράζει!
    Εδώ χάνεται "μόνιμη δουλίτσα", "οργανικούλα" αποκτηθείσα όχι με ΒενιζελοΣαμαρο γλυψίματα, και βίζιτες στα Πολιτικά Γραφεία, αλλά στα "μαρμαρένια Αλώνια" με σκληρό (γραπτό) ΑΣΕΠ, που υπήρχε τότε!
    Και να που οι "επίορκοι" κι "κοπανατζήδες" εξαφανίσθηκαν θαυματοειδώς (σαν ιησουΐτικη προσευχή στο Άγιον Όρος), "αυτοί που δεν μπαίνουν στην τάξη" εξακολουθούν να μην μπαίνουν απολαμβάνοντας ολόκληρο το μισθουλάκο, και φοβούμενοι την Απόλυση (κατόπιν αξιολόγησης) στο...διηνεκές!
    Γυμναστές και Πληροφορικάριοι που "περισσεύουν" ...του σκασμού, τη γλιτώνουν προς το παρόν κι ο...πανέξυπνος (κατά γενική ομολογία) Υπουργός Κυριάκος περιμένει να μάθει πόσοι Ιατροί (όχι "Ευλογία", ιατροί του ΕΟΠΠΥ ασφαλώς) θα κρατήσουν τα ιατρεία τους και θα προσθέσει τις απολύσεις τους (αυτός υλοποιεί ασφαλώς!!!) στις εκατόμβες των υπολοίπων απολυομένων από το Δημόσιο και περιχαρής θα τις "ανακοινώσει" στην Τρόικα...
    Μετά από όλα αυτά, ποιος έχει το κουράγιο να ασχολείται με ήδη (πολιτικά) πεθαμένους ....σκατάδες τύπου Άδωνι, Αρβανιτόπουλου, Κυριάκου, Στουρνάρα κλπ, απευθύνοντας τους "ανοικτές" επιστολές;;
    Εγώ λέω να το απολαύσουμε , σύντροφοι, όσοι τελικά απολυθούμε, οι "ιατροί -ευλογία" και όσοι άλλοι,μαζί τους, με ψηλά το κεφάλι, εφόσον
    Πάλε με χρόνους, με καιρούς, πάλι δικά μας θάναι...
    Δεν μιλάω άλλο....
    Καλό κουράγιο μέχρι την ...ξαστεριά...
    Ζήτω ο Άδωνης και το ΠΕΔΥ του, χα,χα!!!!
    Κ Φωτόπουλος
    Ιατρός -Ευλογία ΠΕ1401, του 1ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Αιγάλεω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΗΜΕΡΑ ΠΕΝΘΟΥΣ . ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!!!!

    Τι είδους πολιτικοί άντρες είστε όλοι εσείς;
    Πότε επιτέλους θα μάθετε τι σημαίνει συνέπεια, ειλικρίνεια, αξιοπρέπεια , ηθική ;

    25/07/2013:υπουργός Παιδείας: Ετσι, όλες οι αλλαγές που πραγματοποιούμε, εντάσσονται σ’ έναν Εθνικό Σχεδιασμό που υπηρετεί το Εθνικό Συμφέρον. Γι’ αυτό, στο πλαίσιο της πολιτικής της κινητικότητας είπαμε ευθύς εξαρχής ότι βασική μας μέριμνα είναι οι καθηγητές που τίθενται σε διαθεσιμότητα να απορροφηθούν από άλλες υπηρεσίες, όπου υπάρχει ανάγκη. Βεβαίως αφού αξιολογηθούν.
    Ποιος ακριβώς είναι ο εθνικός σχεδιασμός; Να βάλουν το νοσηλευτή που έχει πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ να εργάζεται ως βοηθός νοσηλευτή(με πτυχίο Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή ΙΕΚ);
    Φαίνεται ολοκάθαρα ότι δεν ξέρουν τι είναι αυτό το Εθνικό Συμφέρον. Αυτό θα ήταν , ο καθένας να εργάζεται σε θέση που αντιστοιχεί στα προσόντα του.
    Αυτή προφανώς είναι η φοβερή μεταρρύθμιση που θέλουν να κάνουν για την αναδιάρθρωση του Δημοσίου. Καταργούν θέσεις, κλάδους, ολόκληρες δομές, χωρίς κανένα ενδιαφέρον για το εθνικό συμφέρον.
    Μάλλον βασική τους μέριμνα είναι να απορροφηθεί η αξιοπρέπεια ανθρώπων που για δεκαετίες προσέφεραν στον τομέα της Παιδείας αλλά και της Υγείας.

    26-7-13 : υφυπουργός Παιδείας Σ. Κεδίκογλου: Οι 250 καθηγητές κάτοχοι μεταπτυχιακών θα πριμοδοτηθούν με μπόνους μοριοδότησης ώστε να επαναπροσληφθούν σε άλλη υπηρεσία στο δημόσιο τομέα.
    Όχι μόνο δεν πριμοδοτηθήκαμε με αυτά τα φοβερά «μπόνους»(γιατί τα 4 μόρια δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως τέτοια), αλλά κινδυνεύουμε να απολυθούμε κιόλας, αφού πολλοί από εμάς έχουμε διοριστεί με επετηρίδα(μας τιμώρησαν με 15 μόρια, έναντι 30 στο ΑΣΕΠ).
    Το μπόνους της μοριοδότησης , όλων των νοσηλευτών και αυτών με μεταπτυχιακά και διδακτορικά, είναι αυτό της τοποθέτησης σε κλάδο κατώτερης βαθμίδας- βοηθών νοσηλευτών ΔΕ(δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης)- μίας παρακάτω , για τους νοσηλευτές ΤΕΙ και δύο για τους νοσηλευτές ΑΕΙ;
    Έτσι φαίνεται ότι τα υπουργεία μας, πριμοδοτούν τους υπαλλήλους τους με υψηλά προσόντα. Τοποθετώντας τους σε κατώτερες θέσεις. Τι είδους αναδιάρθρωση στο δημόσιο επιχειρούν να κάνουν με αυτόν τον τρόπο;

    22-8-13 :υπουργός Παδείας: «Θέλω να διαβεβαιώσω το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας με τον πλέον ρητό και κατηγορηματικό τρόπο ότι καμία θέση εκπαιδευτικού δεν κινδυνεύει. Αυτή ήταν, άλλωστε, και η απόφαση του Συμβουλίου Διοικητικής Μεταρρύθμισης την 23η Ιουλίου.

    Καμία θέση εκπαιδευτικού δεν κινδυνεύει; Μάλλον θα πρέπει να κάνει μαθήματα απλής Αριθμητικής ο κ. Αρβανιτόπουλος. Και τι σημαίνει «δεν κινδυνεύει;». Δεν μας αναγκάζει ή να δεχτούμε να κάνουμε αίτηση σε θέσεις κατώτερης βαθμίδας ή να απολυθούμε;
    Μας κοροϊδεύει ο υπουργός Παιδείας εδώ και 7 μήνες, κάθε φορά που κάνει δηλώσεις.
    Αυτά που λέει ,διαφέρουν από αυτά που κάνει. Πώς μπορεί να το κάνει αυτό ένας υπουργός, Παιδείας μάλιστα; Τι θα δίδασκε στους μαθητές του; «Δάσκαλε που δίδασκες…..»
    Εκτός αυτών, η Βουλή, στις 27 -1-2014, είχε ψηφίσει τις 325 θέσεις σε ΙΕΚ. Πού ακριβώς είναι αυτές; Πώς αυτές, έγιναν 181; Για ποιο λόγο ψηφίζουν οι βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου; Ποια ακριβώς είναι η Δημοκρατία που έχουμε;
    συνεχίζεται..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..........................συνέχεια

    22-8-13 : Α.Γεωργιάδης :Μπορώ μετά βεβαιότητας να πω στους ανθρώπους που έχουν σήμερα αυτή την αγωνία ότι, ναι, το Υπουργείο Υγείας χρειάζεται ανθρώπους και άρα εφόσον τηρηθούν οι διαδικασίες, πολύ γρήγορα θα έχουμε καταλήξει στην νέα τους εργασία.
    Δυστυχώς, αυτή η αγωνία, καθημερινά αυξάνεται εξαιτίας των υπουργών μας και των συμβούλων τους.
    Ποιες είναι αυτές οι διαδικασίες; Ποιους ακριβώς ανθρώπους χρειάζεται το υπουργείο Υγείας; Πότε Αξιολογήθηκαν οι δομές του και φάνηκε ποιες ακριβώς θέσεις έχει ανάγκη; Δεν υπάρχουν κενές θέσεις αντίστοιχες με τα πτυχία μας ; Υπάρχουν βέβαια. Γιατί δεν προκηρύσσονται αυτές;
    Αυτή ήταν η φοβερή «ευλογία» που αποτελούσαμε για τον υπουργό Υγείας;
    Άνθρωποι με 2 και 3 πτυχία, μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους, εμπειρία πολλών ετών και στο υπουργείο Παιδείας, αλλά και στο Υγείας, παρακολουθήσεις δεκάδων επιμορφωτικών σεμιναρίων, συνεδρίων, κ.α., να καταλήξουν να εργαστούν σε θέσεις κατώτερης βαθμίδας από αυτήν των προσόντων τους;

    Έλεος !!!! Δεν υπάρχει ίχνος ντροπής πια;
    Είμαστε άνθρωποι που για χρόνια υπηρετήσαμε την Παιδεία και την Υγεία, με αγάπη και μεράκι.
    Εδώ και 7 μήνες, τιμωρούμαστε. Ειδικά η σημερινή μέρα, είναι για εμάς τους νοσηλευτές, αλλά και για όλους τους υπαλλήλους, ΗΜΕΡΑ ΠΕΝΘΟΥΣ.
    Συλλυπητήρια σε όλους εσάς που σκοπός σας είναι να σκοτώνετε την προσφορά, την υπευθυνότητα, την αξιοπρέπεια.
    Δύναμη , σε όλους εμάς που προσπαθούμε να εμποδίζουμε το «έργο» σας.
    Μιχαλά Κική, εκπαιδευτικός ΠΕ14.06 Νοσηλευτικής, σε διαθεσιμότητα
    κάτοχος -πτυχίου Νοσηλευτικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών,
    -μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών
    -πτυχίου παιδαγωγικών σπουδών, κ.α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκαράκη Ζαμπία5 Μαρτίου 2014 - 4:47 μ.μ.

    Αγαπητοί συνάδελφοι Νοσηλευτές ΑΕΙ και ΤΕΙ,
    διάβασα τις επιστολές των συναδέλφων μου κ.Βουζάβαλη και κ.Γιαννοπούλου στο Alfa Vita και και χωρίς να θέλω να κολακέψω κανέναν ένιωσα απόφοιτος Δημοτικού, καθώς απλά είμαι κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ Νοσηλευτικής και γρήγορα εγκατέλειψα το μεταπτυχιακό μου, καθώς εργαζόμουν, αλλά κυρίως γιατί θεωρούσα ότι ήταν αρκετό για τη θέση μιας απλής νοσηλεύτριας, χωρίς ανησυχίες για επαγγελματική εξέλιξη. Άλλες φορές το μετάνιωνα, άλλες όχι. Ειδικά τότε που υποτίθεται ότι οι κάτοχοι μεταπτυχιακού διπλώματος θα εξαιρούνταν από τη διαθεσιμότητα. Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά αισθάνομαι τέτοια απαξίωση- σε βαθμό χαιρεκακίας- για τον κλάδο μου, που αποφάσισα να σας στείλω αυτό το κείμενο. Αν θέλετε να το αναρτήσετε στο site σας. Αν όχι, χάρηκα για την επικοινωνία μου μαζί σας.
    Με εκτίμηση,Σκαράκη Ζαμπία, Νοσηλεύτρια ΠΕ1406

    Τελικά έχετε δίκιο. Διεπράξαμε ύβρη. Η Νοσηλευτική είναι λειτούργημα και δεν επιτρέπεται, την ώρα που ασθενείς υποφέρουν, ο κάθε νοσηλευτής να σπουδάζει από τέσσερα έως δεκατέσσερα χρόνια! Για το λόγο αυτό οι Νοσηλευτές ΠΕ του υπουργείου Παιδείας θα πρέπει να μετονομαστούν από Νοσηλευτές Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης σε Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και να μεταταχθούν στα νοσοκομεία ως βοηθοί των βοηθών νοσηλευτών. Ακόμη προτείνω με κριτήριο των αριθμό των πτυχίων να υποβιβάζονται ακόμη περισσότερο. Νοσηλευτής με μεταπτυχιακό και διδακτορικό θα μπορούσε να μεταταχθεί ως βοηθός βοηθού βοηθού Νοσηλευτή με την αντίστοιχη βεβαίως μείωση του μισθού του.
    Και δεν είναι αυτό μόνο. Είχαμε και την απαίτηση και να σπουδάζουμε τόσα χρόνια επιβαρύνοντας τον κρατικό προϋπολογισμό και να δουλεύουμε ως εκπαιδευτικοί, χωρίς να νοιαζόμαστε που στα νοσοκομεία υπήρχε έλλειψη νοσηλευτικού προσωπικού. Εμείς φταίμε, γιατί αντί να τρέξουμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, εμείς τρέχαμε στα σχολεία και το παίζαμε καθηγητές. Ντροπή μας!
    Τρίτο αμάρτημα: Όταν το σχολείο δεν διέθετε εργαστήρια, εξοπλισμό, αναλώσιμα, είχαμε την απαίτηση να τα βρει. Πώς; Να σπάσει το κεφάλι του; Να σπαταλήσει δημόσιο χρήμα; Όχι εμείς έπρεπε να σπάσουμε το κεφάλι μας και να βάλουμε από το μισθό που τόσο άδικα παίρναμε όλα αυτά τα χρόνια.Έστω ένα δώρο Πάσχα. Υπήρξαμε και σπάταλοι και τσιγκούνηδες.
    Το τέταρτο αμάρτημα: Τόσες αθώες νεανικές ψυχές που τσακώνονταν, για να εγγραφούν στον Τομέα Υγείας και να γίνουν νοσοκόμες... Και νοσοκόμες και άνεργες, αφού τα νοσοκομεία κλείνανε το ένα μετά το άλλο, ρήμαζαν, αφού εμείς οι άθλιες δεν πατάγαμε το πόδι μας εκεί. Ναι εμείς φταίμε και για τα νοσοκομεία που έκλεισαν. Να και το πέμπτο αμάρτημα. Βγαίνει το ένα μετά το άλλο.
    Αμάρτημα νούμερο έξι: Έπρεπε να προτείνουμε τόσα χρόνια ως εκπαιδευτικοί, τρομάρα μας, η Νοσηλευτική να διδάσκεται και να παρέχεται μόνο στα μοναστήρια από αδελφές νοσοκόμες, όπως κατά την πρώτη χριστιανική περίοδο και να καταδικάσουμε στο πυρ το εξώτερο τη Florence Nightngale.
    Έβδομο και φαρμακερό: Αφήναμε κλάδους χωρίς μαθητές. Αντί να εξηγήσουμε στα παιδιά πόσο φαύλοι είμαστε και να τα στρέψουμε από μόνοι μας σε άλλο Τομέα ή έστω άλλη ειδικότητα εκτός της Νοσηλευτικής, τα δεχόμασταν χωρίς κουβέντα. Πλεονέκτες και υποκριτές.
    Μετά από αυτή την αυτοαξιολόγηση, που έπρεπε τόσα χρόνια να έχω κάνει, μέτρησα επτά θανάσιμα αμαρτήματα. Έτσι κατάλαβα ότι η διαθεσιμότητα είναι η ελάχιστη τιμωρία, ενώ η απόλυση έπρεπε σε κάποιες περιπτώσεις να είναι δις ή τρις, όπως λέμε δις ισόβια, τρις ισόβια...Ανάλογα με τον αριθμό των πτυχίων κυρίως. Κι αφού η απόλυση είναι πια υπόθετο, συγνώμη υπόθεση χρόνου όλες και όλοι ας αυτοαξιολογηθούμε, για να σώσουμε τουλάχιστον την ψυχή μας και να αναστηλώσουμε το ηθικό μας. Καλό θα ήταν επίσης κανείς γύρω μας να μην κάνει την πάπια, γιατί δεν ξέρεις... είμαστε και λίγο μπερδεμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
    ΑΘΗΝΑ 26.2.2014
    Παραιτηθείτε κύριε Αρβανιτόπουλε αν δεν θέλετε να γελοιοποιηθείτε άλλο

    κ. Αρβανιτόπουλε
    Στις 22 Ιουλίου 2013 βγάλατε σε διαθεσιμότητα 2122 εκπαιδευτικούς των πλέoν δημοφιλών Τομέων της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Υγείας -Πρόνοιας, Γραφικών Τεχνών, Αισθητικής-Κομμωτικής), στους οποίους φοιτούσαν 26.000 μαθητές (το 1/3 των μαθητών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) για να εκχωρήσετε το κομμάτι αυτό της Δημόσιας Παιδείας -την οποία έχετε δεσμευτεί να περικόψετε- στην ιδιωτική κερδοσκοπία (ιδιωτικά ΙΕΚ), φορτώνοντας με έξοδα τις πλάτες των πιο φτωχών οικογενειών.
    Προχωρήσατε στην κατάργηση 50 ειδικοτήτων, προεξοφλώντας ότι το Κοινοβούλιο 2 μήνες αργότερα θα υπερψηφίσει το νομοσχέδιο σας για το Νέο Λύκειο στο οποίο δεν συμπεριλάβατε τις ειδικότητες αυτές. Στην ουσία με τη διαθεσιμότητά μας, ακυρώσατε το ρόλο του κοινοβουλίου.
    Το Σεπτέμβριο διώξατε τους μαθητές που νόμιμα από τον Ιούνιο είχαν εγγραφεί στη Δευτέρα τάξη και καταδικάσατε τους μαθητές που είχαν προαχθεί στην Τρίτη τάξη να μην κάνουν μαθήματα όλο αυτό το διάστημα ή να κάνουν ελάχιστες ώρες από ωρομίσθιους επαγγελματίες των ειδικοτήτων μας, χωρίς εμπειρία και παιδαγωγική κατάρτιση, με εργασιακές συμβάσεις "γαλέρας". Οι μαθητές αυτοί, που ουσιαστικά τους έχετε ρίξει στον Καιάδα, καλούνται σε 3 μήνες να δώσουν Πανελλήνιες.
    Αποδεικνύετε λοιπόν περίτρανα ότι ο μόνος λόγος της περσινής επιστράτευσης των καθηγητών ήταν ο εξευτελισμός τους, ο εκφοβισμός τους και η καθυπόταξή τους,με σκοπό την αποφυγή οποιασδήποτε αντίδρασης στα φρικαλέα σχέδια που είχατε ήδη εξυφάνει και όχι βέβαια το ενδιαφέρον σας για τους μαθητές!!!
    Τον Ιούλιο, για να δώσετε άλλοθι στους κυβερνητικούς βουλευτές του Κοινοβουλίου που ψήφισαν τη διαθεσιμότητά μας και για να εξαπατήσετε κοινή γνώμη και εκπαιδευτικούς, διαρρηγνύατε τα ιμάτιά σας ότι τάχα κανένας εκπαιδευτικός δεν θα απολυθεί, όπως συνεχίζετε να κάνετε και μέχρι σήμερα, 25 ημέρες πριν τη λήξη της διαθεσιμότητας 1845 εκπαιδευτικών και την απόλυση τουλάχιστον 500 από αυτούς. Γίνετε φανερό πως δεν νιώθετε ντροπή όταν μετά από τόσο εμπαιγμό, θα είστε ο πρώτος Υπουργός που θα βάψετε τα χέρια σας με τις απολύσεις των πρώτων Δημοσίων Υπαλλήλων μετά από 100 χρόνια, και θα εξασφαλίσετε με τον τρόπο αυτό τη συνέχεια ενός κομματικού και διεφθαρμένου κράτους, μιας και αυτοί που οδηγούνται στην απόλυση ήταν αξιοκρατικά διορισμένοι, με πολλά πτυχία και μεταπτυχιακά και δεν είχαν περάσει από τα κομματικά σας γραφεία.
    Τον Ιούλιο λέγατε ότι οι εκπαιδευτικοί με ειδικότητες Υγείας θα είναι ευλογία για το Υπουργείο Υγείας, λόγω της έλλειψης προσωπικού σ’αυτό. Πρόσφατα, 28 ημέρες πριν τη λήξη της διαθεσιμότητάς μας, ο Υπουργός Υγείας ανακοίνωσε με δελτίο τύπου (χωρίς να έχει γίνει κάποια προκήρυξη ακόμα), ότι υπέγραψε με τον Κ. Μητσοτάκη για 200 θέσεις νοσηλευτών στο Υπ. Υγείας για τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα. Υπηρεσιακά στελέχη του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης δήλωσαν ότι οι θέσεις αυτές αφορούν βοηθούς νοσηλευτών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και όχι νοσηλευτές αποφοίτους ΤΕΙ και ΑΕΙ. Αυτή η κίνηση δηλώνει ξεκάθαρα και για μια ακόμα φορά την πρόθεσή σας να μας εμπαίξετε ή την πρόθεση της κυβέρνησης -εννοείται και την δική σας κύριε Αρβανιτόπουλε- να υποβιβάσετε, να εξευτελίσετε τους εκπαιδευτικούς και να τους εξαναγκάσετε να συρθούν να καταλάβουν θέσεις άσχετες και πολύ κατώτερες των προσόντων τους, εκμεταλευόμενος την ανάγκη τους για επιβίωση ή –ακόμα χειρότερα- να τους οδηγήσετε έμμεσα στην απόλυση με δική τους ευθύνη.
    συνεχίζεται.................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συνέχεια............................
    Είναι γνωστό σε όλους πως υπάρχουν τεράστια κενά σε θέσεις νοσηλευτών στο Υπ. Υγείας και είναι -αν μη τι άλλο-αισχρό να διατεθούν θέσεις Βοηθών για εκπαιδευτικούς, κατόχους πτυχίων ΤΕΙ, ΑΕΙ, με μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους. Αυτοί που οδηγούνται στην απόλυση (η.....ευλογία) είναι υπάλληλοι αυξημένων προσόντων, ιατροί,οδοντίατροι νοσηλευτές, μαίες κ.α. με τεράστια εκπαιδευτική εμπειρία και παιδαγωγική κατάρτιση που θα μπορούσατε κάλλιστα να τους αξιοποιήσετε στις εκπαιδευτικές δομές του Υπουργείου Παιδείας, τις οποίες ψευδώς, υποκριτικά και εγκληματικά ισχυρίζεστε ότι αναβαθμίσατε και στις οποίες υπάρχουν μεγάλες ανάγκες και κενές θέσεις. Οι προθέσεις σας όμως είναι πλέον ξεκάθαρες: Οι απολύσεις και ο εξευτελισμός εκπαιδευτικών και η διάλυση της Δημόσιας Παιδείας.
    Εμείς είμαστε η γενική πρόβα. Η πρεμιέρα του έργου αυτού θα παιχθεί μετά την απόλυσή μας, αν σαν το επιτρέψουν οι εργαζόμενοι, τους οποίους προσπαθείτε να αποκοιμίσετε και να τρομοκρατήσετε.
    Διατείνεστε όλο αυτό το διάστημα ότι δεν θα απολυθεί κανείς εκπαιδευτικός. Τώρα μας λέτε ότι δεν φταίτε εσείς και ότι είναι θέμα του κ. Μητσοτάκη οι απολύσεις μας!! Με άλλα λόγια λέτε ότι δεν ξέρετε τίποτα για το φόνο και ότι σας εξαπάτησαν ο κ. Σαμαράς και ο κ. Μητσοτάκης;
    Πόσο πια, ακόμα, θα γελοιοποιηθείτε κύριε Υπουργέ;
    Αν δεν είστε συνένοχος σ’αυτό το διεστραμμένο έγκλημα, παραιτηθείτε κύριε Αρβανιτόπουλε!!

    Η Απολυόμενη –μα όχι εξευτελιζόμενη- εκπαιδευτικός την 22α Μαρτίου 2014
    Μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής Εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα
    Γιαννοπούλου Αναστασία
    με πτυχίο Μαίευτικής,
    με πτυχίο Νοσηλευτικής ΑΕΙ,
    με πτυχίο Παιδαγωγικών σπουδών,
    με δυο Μεταπτυχιακά,
    με 16 χρόνια επαγγελματική εμπειρία (σκληρά εργαζόμενη σε νοσοκομεία, απ' όπου παραιτήθηκα για να προσληφθώ στην εκπαίδευση -υποβιβαζόμενη βαθμολογικά-, την ώρα που θα καταλάμβανα θέση Προϊσταμένης),
    με 13 χρόνια και πλέον εκπαιδευτικής εμπειρίας (σε ΕΠΑΛ, ΤΕΙ, ΙΕΚ) και με περισσότερες από 50 συμμετοχές σε επιμορφωτικά σεμινάρια, συνέδρια, δημοσιεύσεις.
    Προστάτης μονογονεϊκής οικογένειας και ανιόντος μέλους με αναπηρία 67%
    (το βιογραφικό μου υπάρχει και στο φάκελό μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βουζάβαλη Φωτεινή6 Μαρτίου 2014 - 1:18 π.μ.

    Επιστολή στον κ. Γεωργιάδη ΑΘΗΝΑ 24 . 2 .2014

    Κύριε Γεωργιάδη,

    Είμαι καθηγήτρια ΠΕ 14.06 (Νοσηλευτικής) σε διαθεσιμότητα από τις 22 Ιουλίου 2013 και έχω Διδακτορικό, 2 Μεταπτυχιακά και 3 Πτυχία. Επίσης έχω βραβευθεί σε διεθνές συνέδριο και έχω πλούσιο ερευνητικό έργο με διεθνή citations. Έχω εργασθεί 12 χρόνια ως Νοσηλεύτρια σε δημόσιο νοσοκομείο στο Π.Γ.Ν.Α. «Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ» και παραιτήθηκα αφού διορίσθηκα ως εκπαιδευτικός ΠΕ-14.06 στο Υπουργείο Παιδείας στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ασκώντας το εκπαιδευτικό έργο είχα παράλληλα συνεχή επαφή με τον ασθενή είτε για την εκπαίδευση των μαθητών είτε κατά τις μεταπτυχιακές μου σπουδές. Στη διάθεσή σας και το CV μου όποτε μου ζητηθεί.
    Αν και είμαι από τους προσοντούχους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα-κινητικότητα δυστυχώς κινδυνεύω να απολυθώ… διότι έχω διορισθεί με Επετηρίδα το μόνο και αδιάβλητο σύστημα εισαγωγής στη δημόσια εκπαίδευση όταν τότε δεν υπήρχε το ΑΣΕΠ.
    Κύριε Γεωργιάδη, ανακοινώσατε τελευταία 200 θέσεις νοσηλευτών στο Υπουργείο σας για τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα. ΟΜΩΣ οι 200 θέσεις μάθαμε από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης αφορούν θέσεις Βοηθών Νοσηλευτών δηλ. ΔΕ κατηγορίας. Πως μπορεί να επιτευχθεί αυτό όταν όλοι οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι Απόφοιτοι ΤΕΙ ή ΑΕΙ; Και ποια θέση θα καταλάβουν οι ΤΕ ή οι ΠΕ Νοσηλευτές, αυτή των Βοηθών Νοσηλευτών; Αυτό δεν σημαίνει αντιποίηση του επαγγέλματος; Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 §2 Α του Νόμου 1579/1985, καθιερώθηκε ο επαγγελματικός τίτλος του Νοσηλευτή και Νοσηλεύτριας στους πτυχιούχους ή διπλωματούχους των:
    α) Τμημάτων Νοσηλευτικής T.Ε.Ι.
    β) Νοσηλευτικών Τμημάτων A.Ε.Ι.
    συνεχίζεται....................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βουζάβαλη Φωτεινή6 Μαρτίου 2014 - 1:21 π.μ.

    .........................................συνέχεια ΑΘΗΝΑ 24.2.2014

    Κύριε Γεωργιάδη, έχουμε όόόλοι οι εκπαιδευτικοί Νοσηλευτές άδεια άσκησης επαγγέλματος Νοσηλευτή είτε ΤΕΙ είτε ΑΕΙ ανάλογη του πτυχίου μας την οποία και πήραμε από τις εκάστοτε Νομαρχίες • αν και κάποιοι(;) διαρρέουν στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης ότι τα 2/3 των εκπαιδευτικών Νοσηλευτών δεν έχουν άδεια άσκησης επαγγέλματος. Σας ενημερώνω ότι και οι απόφοιτοι-πτυχιούχοι από τα ΕΠΑ.Λ. Βοηθοί Νοσηλευτών (ειδικότητες που κατήργησε ο κ. Αρβανιτόπουλος) βγάζουν άδεια άσκησης επαγγέλματος Βοηθού Νοσηλευτή με συγκεκριμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Δηλαδή θα μας δώσει το Υπουργείο Υγείας τις θέσεις των Βοηθών Νοσηλευτών για να έχουμε μετά πειθαρχικές κυρώσεις στην άσκηση του επαγγέλματος; Ή μήπως θα πρέπει εμείς οι απόφοιτοι Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να βγάλουμε άδεια άσκησης επαγγέλματος Βοηθού Νοσηλευτή και με ποιο πτυχίο αυτό του ΤΕΙ ή του ΑΕΙ; Και οι εκπαιδευτικοί Μαίες ποιες θέσεις θα καταλάβουν; Αυτή των Βοηθών Νοσηλευτών ενώ έχουν άλλα επαγγελματικά δικαιώματα;
    Κύριε Γεωργιάδη, γνωρίζουμε και από τους συναδέλφους μας στα Νοσοκομεία ότι έχετε συνέπεια στο λόγο σας και γνώση της νομοθεσίας όπως και ότι αναγνωρίζετε τις προσπάθειες των ανθρώπων που προσπαθούν να γίνουν καλύτεροι και αποδοτικότεροι στη δουλειά τους τόσο με μεταπτυχιακές σπουδές όσο και με συνεχή εκπαίδευση άλλωστε και ο ίδιος ο νομοθέτης προβλέπει ότι η υπηρεσιακή εκπαίδευση είναι δικαίωμα του υπαλλήλου και συστήνει την μετεκπαίδευση με σκοπό την απόκτηση από τον υπάλληλο των ειδικών γνώσεων απαραίτητες για την άσκηση των καθηκόντων του.
    Κύριε Γεωργιάδη, το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης προβάλλει σε εσάς την ευθύνη για την διόρθωση αυτού του ΤΡΑΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΛΑΘΟΥΣ… Πείτε μου θα αποκαταστήσετε την αλήθεια, τη νομιμότητα και αξιοκρατία;
    Κύριε Γεωργιάδη, ακόμη και αν έχω qualifications για ακαδημαϊκή καριέρα κινδυνεύω να απολυθώ από το ελληνικό δημόσιο. Και γιατί; Διότι μπήκα στη δημόσια εκπαίδευση με την Επετηρίδα… και διότι οι θέσεις που εσείς πρόθυμα δώσατε για το υπουργείο σας αφορούν στους Βοηθούς Νοσηλευτών… δηλαδή στους μαθητές μας.
    Δηλαδή δεν μπορώ να εργασθώ ούτε και ως Νοσηλεύτρια σε νοσοκομείο σύμφωνα με τα παραπάνω παρόλο που έχω προσφέρει πολλά χρόνια στον χώρο της υγείας σώζοντας πολλές ζωές ασθενών. Η απόλυση θα είναι η τιμωρία μου;

    Παρακαλώ απαντήστε μου. Θα σας ήμουν ευγνώμων.

    Ευχαριστώ
    Δρ. Φωτεινή Ι. Δ. Βουζάβαλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή